virgo
Käyttäjätunnus: virgo
Rekisteröity: 10-2009
| Keskiviikkona, 27. elokuuta, 2014 - klo 21.59: | | kuten olen varmaan maininnut niin omistan erään Helsinkiläisen BBS purkin Backup korput ja olen niitä purkanut ja hieman silmäillyt keskusteluja mitä siellä on käyty ja silmiini osui että siellä on maili liikennettä ennen Itse sakun syntymää ja myös saku verkon pystyttämis keskusteluja miten nodet tms. nimetään kykymys kuuluukin halutaanko tämä data säilöä esim saku DVDlle ja miten se tehtäisiin ?!? BBS purkki pyöri Excelsior softalla (saattoi olla myös purkin nimikin) purkin sisältämät softa ja Mod arkistot ainakin herättävät kiinnostusta miten itse messu alueiden sisälmykset ? purkki oli ilmeisesti maksullinen koska löysin maksulistan jossa esim. linja aika ym. määräytyi maksetun summan perusteella itse en luultavasti omista käsitystä riittävästi tietotaitoa purkin käynnistämiseen ja sen tietojen pengontaan mutta tiedän että Saku porukasta löytyy tuonkin softan taitajia joten se luultavasti ei ole ongelma... (korppujen tunnuksena jos joku muistaa omansa. valkoisia korppuja vihreillä etiketeillä !)
|