Kirjoittaja |
Viesti |
Janne Sirén Käyttäjätunnus: jtsiren
Rekisteröity: 9-2010
| Sunnuntaina, 16. maaliskuuta, 2014 - klo 12.33: | | Olenko se vain minä vai ohjaako muillakin saku.bbs.fi suoraan foorumiin? Samoin saku.amigafin.org? Päästäkseen yhdistyksen etusivulle pitää erikseen kirjoittaa saku.bbs.fi/index.html - edes foorumin vasemmassa laidassa oleva Yhdistys-linkki ei toimi vaan vie foorumille. Mikä taho voisi korjata ongelman?
|
ShK Käyttäjätunnus: shk
Rekisteröity: 10-2012
| Sunnuntaina, 16. maaliskuuta, 2014 - klo 15.59: | | Joo, voin vahvistaa. Ehkäpä imaisit sen DVD-ROMille wgetillä. Tosiaan, nyt pitää lisätä index.html osoitteen perään, tähän tyyliin: http://saku.amigafin.org/index.html
|
| Sunnuntaina, 16. maaliskuuta, 2014 - klo 16.35: | | ;) Hyvä (tai huono?) kuulla ettei koske vain minua. Mutta vakavasti, itselläni ei tosiaan ole kotisivujen/foorumin servereille ollut pääsyä kymmeneen vuoteen, joten minä se en ainakaan ollut.
|
| Torstaina, 20. maaliskuuta, 2014 - klo 13.21: | | Onko Thorielilla tms. yhteyksiä, edelleen vie saku.bbs.fi-osoite suoraan foorumille, eikä Sakun kotisivuille?
|
jPV
Käyttäjätunnus: jpv
Rekisteröity: 6-2009
| Torstaina, 20. maaliskuuta, 2014 - klo 18.02: | | Vähän oli hidasta tiedonkulku, mutta nyt se on korjattu
|
| Perjantaina, 21. maaliskuuta, 2014 - klo 10.53: | | Kiitos, nyt toimii.
|