Kirjoittaja |
Viesti |
tnt
| Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 20.52: | | Kuinkahan ajantasalla lienevät nuo Kotimaa/Suomen Amiga-jälleenmyyjä linkit? Suuri osa hinnoista ja tuotteista haiskahtaa siltä, että parasta ennen-päivämäärä mäni jo. Esim Broadline Oy: (copypaste(tm) Viimeksi päivitetty 02.11.2000) Kuitenkin GE loistaa poissaolollaan.
|
Anu Seilonen
| Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 21.09: | | tnt: Mitenkä? Minä kai sitten kuvittelen vain että Gentle Eye Ky on siellä... Ja ollut niin kauan kuin minä jaksan muistaa. ;) Joka firmasta vielä viimeksi kyselemällä löytyi Amiga-tuotteita. Tietenkin jos joku vapaaehtoinen viitsisi soittaa nuo firmat läpi ja kertoa tuloksista minulle, päivitän sivun ajan tasalle. PS: Rakkaat kanssakurnuttajat, olemme olleet jo viime vuosituhannen puolelta Saku. Saku. Saku. Saku. Saku. Ei SAKU. (:
|
tnt
| Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 21.33: | | Anteeksi tuo GE tössi. Tarvii käydä tarkistuttamassa näkö. Mutta ihmetyttää tosiaan, miksi tuo mainitsemani Broadlinen saitti on päivitetty ennen euroa. ja Saku. Painetaan kuulaan.
|
jansa
| Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 21.38: | | Anu: Soitin Broadlinelle keväällä ja sanoivat siellä, ettei heillä ole enää mitään tekemistä Amigan kanssa ja pyysivät kääntymään jatkossa GE:n puoleen.
|
Anu Seilonen
| Maanantaina, 29. syyskuuta, 2003 - klo 21.41: | | jansa: Selvä, poistellaan. Kiitokset raportista!
|
|