Kirjoittaja |
Viesti |
vesku Käyttäjätunnus: vesku
Rekisteröity: 4-2010
| Tiistaina, 2. heinäkuuta, 2013 - klo 19.25: | | En nähnyt täällä lankaa tästä, joten: Kokeilin Grunchia (http://www.geit.de/eng_grunch.html), mutta jäi epäselväksi, että mistä tähän kaivaisi pakettilähdettä. (Jokin databasehan tässä tarvitaan.) Joku tietävämpi voisi auttaa, kun mistään ei näy löytyvän infoa.
|
Hooligan/DCS Käyttäjätunnus: hooligan
Rekisteröity: 10-2009
| Torstaina, 4. heinäkuuta, 2013 - klo 13.49: | | Kun Grunchin asentaa niin se samalla asentuu tietokannatkin eikä sinun näinollen tarvitse niitä erikseen metsästellä. Sen pitäisi toimia suoraan, näin ainakin MorphOS:lla.
|
vesku Käyttäjätunnus: vesku
Rekisteröity: 4-2010
| Torstaina, 4. heinäkuuta, 2013 - klo 20.53: | | Hmm joo, olisi kait pitänyt olla vähän tarkempi aiemmin. Siis onhan siinä sellainen kynyhkö db, jossa on "muutamia" softia ja jokunen peli. (Yhteensä varmaan ~parikymmentä. Määrästä ja nimistä voin kertoa tarkemmin, kun pääsen koneen ääreen.) Grunch toimii kyllä, ja em. databasesta sain esim. BoulderDäshin asennettua niinkun pitää ja minne pitää. Katselin tekstieditorilla sitä Grunch_AmigaOS3.db:tä, niin ei sielläkään ollut minun nähdäkseni sen enempää, kuin mitä itse Grunch näyttää, joten ohjelmassa ei ole siltäkään osin vikaa.
|
jPV
Käyttäjätunnus: jpv
Rekisteröity: 6-2009
| Perjantaina, 5. heinäkuuta, 2013 - klo 7.49: | | Mjoo, oisko niin, että tekijä keskittyy enemmän MorphOS-databaseen eikä muilla alustoilla ole kukaan ottanut enempää hoitaakseen... siinähän ois kyllä potentiaalia, jos joku alkais aktiivisesti päivittämään 68k-databaseakin. Ois aika hienoa, jos esim uudet demot jne tulis sinne Tosin en ole itse niin paljoa käyttänyt, että tietäisin etteikö jostain löytyisi jotain lisädatabaseja tai vastaavaa... itse oon vieläkin asennellu kaikki käsipelillä itse.
|
|