Kirjoittaja |
Viesti |
Ihmettelijä
| Maanantaina, 3. elokuuta, 2009 - klo 12.53: | | Mulla on paljon whdload pelejä koneellani, mutta minua vähän häiritsee että minun pitää valita joka kerta Window => Show => All Hidden files kun haluan pelata jonkun pelin. Voiko vaikka startup-sequensiin lisätä joku rivi joka automaattisesti näyttäisi kaikki tiedostot kun avaan jotain kansiota?
|
Jope
| Maanantaina, 3. elokuuta, 2009 - klo 13.15: | | Eikö helpompi olis vaan snapshotata se ikkuna sen jälkeen kun olet valinnut show all files?
|
zipper
| Maanantaina, 3. elokuuta, 2009 - klo 13.27: | | No saat ainakin pysymään näkyvissä kun käytät snapshot all toimintoa.
|
zipper
| Maanantaina, 3. elokuuta, 2009 - klo 13.27: | | Hah, hidas...
|
jPV
| Maanantaina, 3. elokuuta, 2009 - klo 15.29: | | zipper: Jos pilkkua viilaa, niin eiks snapshot window riitä ;) Snapshot all sitten snapshottais ne ikonien paikatkin...
|
zipper
| Maanantaina, 3. elokuuta, 2009 - klo 15.47: | | Paitsi ei mulla ainakaan snapshottaa ikonittomia paikalleen vaan seuraavan kerran ne ovat siellä miten sattuu mutta kylläkin näkyvissä. Window snapshottaa ainoastaan ikkunan koon ja paikan jos en ihan väärin muista.
|
|