Kirjoittaja |
Viesti |
Ihmettelijä
| Tiistaina, 7. huhtikuuta, 2009 - klo 18.57: | | Onko Amigalle olemassa mitään ohjelmaa millä voi kirjoittaa ADF tiedostoja levykkeelle?
|
amiga
| Keskiviikkona, 8. huhtikuuta, 2009 - klo 8.04: | | amigaexplorer
|
Jape
| Keskiviikkona, 8. huhtikuuta, 2009 - klo 9.03: | | Adf2Disk aminetissä
|
Jope
| Keskiviikkona, 8. huhtikuuta, 2009 - klo 12.06: | | transdisk uae-paketista
|
Seppo
| Keskiviikkona, 8. huhtikuuta, 2009 - klo 14.11: | | TransADF, Aminetista
|
Piru
| Keskiviikkona, 8. huhtikuuta, 2009 - klo 15.31: | | tsgui, aminetista
|
Ihmettelijä
| Keskiviikkona, 8. huhtikuuta, 2009 - klo 15.59: | | Ohjelmia näyttää siis kyllä olevan yllinkyllin. Mikä noista olisi paras? Löytyiskö sitten joku "DaemonTools" kaltainen ohjelma amigalle? Eli ohjelma joka tekee virtuaalisen diskettiaseman mihin nuo imaget voi laittaa?
|
Brm
| Keskiviikkona, 8. huhtikuuta, 2009 - klo 22.12: | | Joku sellanen oli mulla käytössä aikoinaan. Tietenkään en muista nimeä :-/ Löytynee ankaralla aminetin seulonnalla.
|
Brm
| Keskiviikkona, 8. huhtikuuta, 2009 - klo 22.21: | | No ei siihen hirveästi tarvinnut hakua ... http://aminet.net/disk/misc/statram31.lha Se, mitä minä tolla tein, kopioin adf tiedoston hakemistoon, jossa levyimaget ovat uudella nimellä (esim. "Copy xyz.adf Ram:Unit0") ja sen jälkeen "Mount SD0:" Varmaan on fiksumpiakin tapoja, mutta tuo nyt ainakin toimii.
|
Jape
| Torstaina, 9. huhtikuuta, 2009 - klo 10.28: | | Mounttaa RAD: jolloin se tekee virtuaali disketin. adf2disk kala.adf ramdrive.device unit 0 jos nyt muistan oikein kun ollut pikku paussi tuossa välissä..... Korjatkaa jos olen väärässä.....
|
|