| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 The Thing ent. neuvokaas

| Joulu keskeyttää ainakin meikäläisellä hieman harrastusta kun joutuu käymään siellä sun täällä sukuloimassa jne., mutta välipäivinä olen tiukasti tietenkin Amigan parissa(mikäli töiltä edin). Viimepäiviä harrastusta onkin haitannut työkiireet.| Lauantaina,  22. joulukuuta, 2007 - klo 2.47: |  | 

Lämpimin kokemus vuosien takaa viimeksi olikin Future Wars, jota tuli töiden jälkeen pelattua liiankin kauan yöhön toissapäivänä. Peli oli jo silloin -89 aika ärsyttävä, koska oli aika vaikea(seikkailupeli, jossa pystyi liiankin helposti kuolla).

Se missä olin paras oli ehdottomasti The great Giana Sisters-peli, sillä läpäisin sen yhdellä elämällä läpi kertahaitolla. Sitä taitoa muutamille esitinkin ja olivat ihmeissään. Se vaati kuitenkin opettelua, opettelua .....Olin siinä täysin suvereeni. Pitäsiköhän kokeilla osaisinko vielä ??

Hyvää joulua!

|  |       
 Jarmo Piippo

| Kivaa joulua kaikille! (Ja pelatkaas se sitten yhdellä elämällä läpi!-)| Lauantaina,  22. joulukuuta, 2007 - klo 13.17: |  | 

|  |       
 C64

| Jouluja kaikille tässä se menee odotellessa Joulupukin pakettia --->Amigakit A1200 on postin kuljetuksella tulossa| Sunnuntaina,  23. joulukuuta, 2007 - klo 23.24: |  | 

|  |       
 JPQ

| hyvää joulua ihan u kirjaimen kanssa.| Maanantaina,  24. joulukuuta, 2007 - klo 2.18: |  | 
   C64: jaaha.

|  |