| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 JPQ

| Miten TFT televisiot selviää amigan lomitetusta kuvasta oma tv alkaa tulla vanhaksi eihän ikää ole kuin noin 16vuotta mutta silti. Ja putki tveen toki ostan jos mahdollista ja pienikokoista haen.| Lauantaina,  22. syyskuuta, 2007 - klo 21.03: |  | 

| 
|       
 JPQ

| putki tv ei kärsi tietyistä ongelmista sen takia.| Lauantaina,  22. syyskuuta, 2007 - klo 21.08: |  | 

| 
|       
 Flux

| Onhan TV-kuvakin lomitettu. Luulisi Amigan lomituskin onnistuvan, jos lomittamattomat moodit toimii.| Sunnuntaina,  23. syyskuuta, 2007 - klo 4.26: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Flux: mulla ei oo käsissä tveetä jolla tvstata pitäs löytää sopiva. ps. tiedän että tv lomitettu ja juuri siihen oikeastaan osin liittyykin amigan tilojen tarve siis hyöty ei hätä varamielesssä.| Maanantaina,  24. syyskuuta, 2007 - klo 0.52: |  | 

| 
|       
 Jope

| Hyvin selviävät.| Maanantaina,  24. syyskuuta, 2007 - klo 11.58: |  | 

99/100 tapauksista kuva värisee kuin kuvaputkellakin, mutta olen kuullut että jotkut osaavat myös flickerfixata.

| 
|       
 JPQ

| Jope: värinä ei haittaa se kuuluu asiaan.| Tiistaina,  25. syyskuuta, 2007 - klo 11.47: |  | 

| 
|       
 Jope

| Mielummin ilman.. Ei rasita silmiä TFT:llä ihan yhtä paljon kuin CRT:llä, mutta ei sitä silti mielellään pitkään katsele.| Tiistaina,  25. syyskuuta, 2007 - klo 12.44: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Jope: jaa mä en luota taas fixereihin lisäksi kun tv kuva olis kiva nähdä mahd. aitona kun videohommat on kuitenkin osin mielessä...| Tiistaina,  25. syyskuuta, 2007 - klo 16.30: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Tarkoittan siis tietenkin RGBeenä scartin kautta unohtui sanoa mutta tuskinpa eroaa...| Tiistaina,  25. syyskuuta, 2007 - klo 16.47: |  | 

| 
|       
 Jarmo Piippo

| JPQ: Täällä on joissakin viesteissä kertoiltu ongelmista saada LCD-telkkari näyttämään Amigan RGB:tä, muistelen ongelman useimmiten olleen kaapelissa, mutta joskus televisiossakin. Kannattanee kokeilla ennen ostamista, jos vain mahdollista.| Tiistaina,  25. syyskuuta, 2007 - klo 16.59: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Jarmo Piippo: niin määkin muistelen siksi tää ketju tässä onkin ja jos menee uudeksi tveeeksi yritän neuvolla testiin ja kyselen koska tuttu liike löytyykö putki malleja.| Tiistaina,  25. syyskuuta, 2007 - klo 20.09: |  | 

|