| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 Toni

| Moni saattaa muistaa Guru Magazine diskettilehden. Tuli tälläinen mieleen, kun luin vanhoja C-lehtiä. Onko näitä jossain liikenteessä? Jos emulaattorilla .adhd muodossa katselisi. Pari lehteä on itsellä levyillä, mutta ei jaksa kasata konetta.| Lauantaina,  17. maaliskuuta, 2007 - klo 23.07: |  | 

Eikös tässä tullut jokin käpä, muistelin kaverin menneen pitkin seiniä, kun maksetut lehdet jäivät saamatta.

|  |       
 jes

| Aikas nopeasti sen lehden teko loppui, itsekin sain yhdet korput tilattua ennenkuin toiminta hiipui. Sinänsä mielenkiintoinen ohjelmapläjäys l. jos näitä liikkuu netissä, niin voisi hakea.| Sunnuntaina,  18. maaliskuuta, 2007 - klo 11.06: |  | 

|  |       
 jPV

| Hmm.. ihan kuin oisin joskus tehnyt dms:t mulla olleista Guru Magazineistä, mutta en nyt äkkiseltään löydä minne ne olisin laittanut "talteen"| Sunnuntaina,  18. maaliskuuta, 2007 - klo 13.48: |  | 
  . Näyttäis tossa yhdessä diskettilaatikossa olevan numerot 1-5/92... en muista onko niitä enempää ilmestynyt ja oisko mulla jossain mahdollisesti lisääkin.. 

|  |       
 jPV

| Haa.. löysin ne sittenkin. Pistin tuonne. Mielenkiintoisia uutisia jne noissa.. kuten a3k:n hinnan tippuminen puoleen jostain ihan hirmusummista jne| Sunnuntaina,  18. maaliskuuta, 2007 - klo 13.57: |  | 
  . 

|  |       
 Toni

| jPV: Kiitos vaivannäöstä. Kolmetonnisessa oli aikoinaan ihan mukava ovh. =)| Sunnuntaina,  18. maaliskuuta, 2007 - klo 20.21: |  | 

Muistin nämä, kun pelastin C-lehti kokoelmani joutumasta roskiin ja selailin eilen illalla ja muistelin vanhoja aikoja.

|  |       
 jPV

| Kun tuossa huomasin, että mulla on DOpuksessa DMS->ADF menuoptio, niin vetäisin samalla noi Guru Magazinet ADF:ksikin, jos jollekin helpottaa...| Perjantaina,  30. maaliskuuta, 2007 - klo 11.43: |  | 
 Löytyy tuolta.

|  |