| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 macce2

| Minulla on ko. vanha zorro-kortti, jolla on asennettuna yht. 4 Mt Ram:ia. Tuohon korttiin pitäisi saada vielä toiset 4 megaa asennettua (max. 8 megaa).| Sunnuntaina,  11. helmikuuta, 2007 - klo 1.53: |  | 
 -Mistä saisinn yhteensopivia muistipalikoita ..?

|  |       
 Flux

| Jos ne on megabitin piirejä, joita tarvitaan megatavuun 8kpl, niin minulla on niitä aika hyvin varastossa. Siis samoja kuin on yleensä A500:n trapdoor lisämuistissa.| Sunnuntaina,  11. helmikuuta, 2007 - klo 6.05: |  | 

|  |       
 macce2

| @Flux| Sunnuntaina,  11. helmikuuta, 2007 - klo 14.18: |  | 

Jaaha, hyvä tietää..
 Paljonko myisit ks. piirejä ?
 Mitä ajattelit niistä pyytää ?
 Kiinnostaisi.

|  |       
 Flux

| Löytyi äkkiseltään 28 kpl eli 3.5 megatavua. Harmittavasti ainakin toistaiseksi puuttuu 4 piiriä eli 0.5 megatavua. Mutta hätätapauksessa voit ottaa esim A500 trapdoor-palikasta, ovat niissä monasti kannoilla.| Sunnuntaina,  11. helmikuuta, 2007 - klo 22.35: |  | 

Kyseessä on siis 18 jalkaiset piirit.

Jotain kamaa vaihdossa kiinnostaisi. Itse asiassa juuri kyseinen kortti kiinnostaisi, ei sulla ole semmoista tai vastaavaa toista, eli zorrolla lisää fast-muistia. C2000-koneessani on vain 1M chip eikä saksalaisesta A-mallista pihistetty 0.5/1M cpu-korttipaikan kortti oikein hyvin C-mallissa toimi.

|  |       
 Flux

| Korjaus. 20 kpl 20 jalkaisia ja 8kpl 18 jalkaisia.| Sunnuntaina,  11. helmikuuta, 2007 - klo 22.40: |  | 

|  |       
 Flux

| Mikäli löytyy hyvä vaihtotarjous, voin lainata täyteen kalustamastani A590 -purkista piirejä. Siinä on kannoilla ainakin 12 kpl 20-jalkaisia.| Sunnuntaina,  11. helmikuuta, 2007 - klo 22.53: |  | 

|  |       
 macce2

| @Flux| Maanantaina,  12. helmikuuta, 2007 - klo 1.15: |  | 

Kiitos. Täytyy tarkistaa toi jalkojen määrä. :-)
 Minulla ei valitettavasti ole toista samanlaista zorro-korttia. Yksi Supra:n zorro-lisämuistikortti on, mutta siinä on vain 2 megaa ja se on A2000:ssani yhä (satunnaisessa) käytössä.

Mitäkähän sitten vaihdossa antaisin, no kelpaisiko vaikka Amiga-kirjallisuus ..?
 Tai jos saat useamman megaa kokoon, niin Bridgeboard-kortti..?

|  |       
 Flux

| Topicissa oli näköjään kortin mallikin. Amiga-hardwaren mukaan on näköjään 18 jalkaisia, joita mulla on nuukemmin.| Maanantaina,  12. helmikuuta, 2007 - klo 3.36: |  | 

Kirjallisuutta on, enkä tarvi lisää. Ja siltakortteja en halua. Commodoren 8088-kortin lahjoitin pois ja Vortexin golden gate 486 on myyty pois, mukana oli myös automaattinen switch-box näytön inputille.

Pitää laittaa osto-ilmo fast-zorrolle. Se supran 2M korttisikin kyl kelpaisi =)

|  |       
 macce2

| @Flux| Maanantaina,  12. helmikuuta, 2007 - klo 11.12: |  | 

No kelpaisiko maksuksi noista piireistä ihan
 eket ? :-)

|  |       
 Flux

| Niitä on toistaiseksi vain 8kpl, mitä niin pienellä määrällä teet.| Maanantaina,  12. helmikuuta, 2007 - klo 11.22: |  | 

|  |       
 Ibe U

| teillä kun on kaikkea jännää amiga roinaa niin tehkää mulle jokin tarjous vaihtoon tuohon 1.7 ghz koneeseen mitä kauppaan myydään palstalla.| Maanantaina,  12. helmikuuta, 2007 - klo 20.14: |  | 

http://saku.bbs.fi/discus/messages/21/6919.html?1171229751

Ei sillä paljoa arvoa mulle ole

|  |       
 macce2

| Amigalla alkaa pian olemaan jo  museo-arvoa ! ;-)| Maanantaina,  12. helmikuuta, 2007 - klo 20.49: |  | 

|  |       
 Flux

| Nyt 18 pinnisiäkin on reilusti. Ks myyntiosasto.| Keskiviikkona,  21. helmikuuta, 2007 - klo 1.06: |  | 

|  |