Kirjoittaja |
Viesti |
mordicus
| Perjantaina, 17. helmikuuta, 2006 - klo 21.33: | | Tein äskettäin melkoisen kulttuuriteon: asensin A500:een Workbenchin CF-kortille. Tämähän onnistuu, kun on IDE-ohjain (minulla Alfapower)ja siihen CF-korttiadapteri. Nyt ongelmana on siirtää tavaraa Amigalle. Läppärissäni on vain rinnakkaisportti ja entuudestaan minulla on laplink-kaapeli, jolla joskus olenkin siirrellyt tavaraa PC:n ja Amiga 1200:n välillä. Minulla on A500:lla NCOMM-terminaaliohjelma, mutta siitä ei nyt taida olla apua? Suostuisiko kukaan lähettämään minulle PC2Amiga ohjelmaa Amigan disketillä? (Voisin hieman siitä maksaakin.) Email on mrdc76 (at) yahoo.com
|
jPV
| Lauantaina, 18. helmikuuta, 2006 - klo 10.17: | | 0-modeemipiuhalla eli tavallisella sarjapiuhalla tiedonsiirto onnistuu tuolla ncommilla.
|
JPQ
| Lauantaina, 18. helmikuuta, 2006 - klo 13.35: | | jPV: joo mutta jos et huomannut läppärissä ei kuulemma ole sarjaporttia.
|
Jope
| Torstaina, 23. helmikuuta, 2006 - klo 8.43: | | Hommaa toinen CF-korttiadapteri, jonka laitat slaveksi alfapoweriin ja sitten fat95-handlerilla mounttaat FAT-formaatissa olevan CF-kortin Amigaan. Nopein siirtotapa ehdottomasti.
|
Jope
| Torstaina, 23. helmikuuta, 2006 - klo 8.43: | | Toinen vaihtoehto on ottaa Amiga-formatoitu CF-kortti, tuikata se PC:hen kiinni ja bootata Winuae siltä kortilta.
|
Matti Kuuva
| Torstaina, 23. helmikuuta, 2006 - klo 10.44: | | Saiskos winuae:n boottaamaan ffs kovalevyltä?
|
JPQ
| Torstaina, 23. helmikuuta, 2006 - klo 13.47: | | Matti Kuuva: kaveristani käsitin että Amiga Foreverissa saisi toimiin amigan kiintolevyt tosin vaatii vähän vaivaa ja sehän käsittääkseni pohjaa winUAEhen windowsissa.
|
mordicus
| Maanantaina, 27. helmikuuta, 2006 - klo 18.47: | | Laitoin ko. CF-kortin adapteriin ja WinUAE kyllä tunnisti sieltä Amiga-levyn mutta ei suostu buuttaamaan. FFS-formatoitu levy on kyseessä.
|
mordicus
| Maanantaina, 27. helmikuuta, 2006 - klo 19.03: | | Komento takaisin. Säädin jonkin aikaa ja yhtäkkiä se alkoi toimimaan.
|
mordicus
| Maanantaina, 27. helmikuuta, 2006 - klo 20.16: | | Nyt tuli iso ongelma, joka selittää aiemman sähläyksen. Kun WinUAE:lle tarjoaa sekä CF-korttia että jotain PC:n hakemistoa kiintolevyinä, se buuttaa aina viimeksimainitulta. CF-kortin devicenä ja bootpriorityssä on "n/a" - myös silloin kuin siltä bootataan. Miten tämän saisi ratkaistua?
|
mordicus
| Maanantaina, 27. helmikuuta, 2006 - klo 20.18: | | Molemmat asemat tuntuvat löytyvän, sillä kirjoittamalla "DH1:" komentotulkki herjaa "Unable to load DH1:: Error code 212".
|
mordicus
| Maanantaina, 27. helmikuuta, 2006 - klo 20.22: | | Ok, vika näkyy olevan siinä, että jostain syystä kone päättää buutata itsensä DH1:ltä. Kirjoittamalla DH0:c/cd DH0: päästään Amigan "kiintolevylle". Nähtävästi siis startup-sequencen suorittaminen ei onnistu.
|