Kirjoittaja |
Viesti |
Jokke
| Maanantaina, 17. joulukuuta, 2001 - klo 22.18: | | Mitä löytyy Amigalle? Eli tarvis olla GUI:lla varustettu, näyttää PDF:t ruudulla (ei paperilla) ja toimia 040:lla. Aminetistä ei tuntunut löytyvän yhtään toimivaa readeria, tai edes pdf.datatypeä..... Olisin erittäin kiitollinen jos joku kertoisi...
|
da Lu0make
| Maanantaina, 17. joulukuuta, 2001 - klo 23.00: | | Kokeiles täältä: http://elesueur.free.fr/Apdf/ Ainakin minulla toiminut hienosti.
|
Jani Kuitunemi
| Tiistaina, 18. joulukuuta, 2001 - klo 12.29: | | toi APDF on hyvä. Itse käytän sitä. On vain pirun hidas jopa 060:lla noiden PDF:ien lukeminen :)
|
JPQ
| Tiistaina, 18. joulukuuta, 2001 - klo 13.27: | | APDF on erinomainen mutta kylläkin tosiaan hidas. Johtuu siitä että runko on ilmeisesti portattu sellaiset ohjelmat olen itse havainnut harvinaisen hitaiksi jopa puolet hitaamiksi kuin tarpeen.:-)
|
JPQ
| Sunnuntaina, 23. joulukuuta, 2001 - klo 1.38: | | Mac emukoneeseen ja itse Adoben lukija ihan eri käyttömukavuus yms.
|
Jani Kuituniemi
| Sunnuntaina, 23. joulukuuta, 2001 - klo 13.20: | | Tuo olisi aina hyvä vaihtoehto. Itse olen vain kohdannut ongelmia shapeshifterin ja tämän Apollo 4060 kortin kanssa. Ei tunnu toimivan, vaikka on MCP:sta se Mac patchi päällä, jottei tarttisi ajaa prepareemulia, niin ei toimi. Myös prepareemulin ajaminen (ja ylimääräinen rebootti) ei tunnu vaikuttavan asiaan mitenkään, aina tulee herja siitä, jottei ole prepareemulia ajettu. Mulla on käytössä uusin shapeshifter (nyt kun se on ilmais softaa nykyään) .. onkohan se 3.9 tjsp. Toiminut OK vanhalla A3640 laudalla. Onko kellään ollut siihen liittyen ratkaisuja tai ideoita tarjota?
|
JPQ
| Sunnuntaina, 23. joulukuuta, 2001 - klo 21.40: | | Tekisin itsekkin niin mutta 68060/50hz turbon kanssa sama ongelma Amiga1200:ssa. Unohdin sanoa käyttömukaavuus jo pelkkää nopeutta ja suojatutkin dokumentit saa auki.
|
|