Shogo MAD

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2005 » Shogo MAD « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Fabio
Maanantaina, 14. helmikuuta, 2005 - klo 9.12:   
Mihkä runaway train kentässä pitäis mennä jotta sen sais pysäytettyä ? Olen siis pelastanut Kuran. Onko pelissä vielä monta mahdollista monivalinta tilannetta joka vaikuttaisi pelin etenemiseen vai onko sellaisia ollenkaan jolla olisi mitään todellista vaikutusta pelin etenemiseen vai onko se lähinnä pelkkää hypeä, että siinä olisi suurta vaikutusta pelaajan tekemisillä. Tähän asti on ainakin tuntunut siltä, että peli on kovin suoraviivainen, eikä siinä voi paljoa poiketa polulta.

Toivottavasti pian saadaan os4 versio, 4000:lla rupee oleen siinä ja siinä pyöriikö pelattavasti, ainakin on joutunut paljon tallettamaan ja laitaileen uudestaan peliä, jotta pääsis etenemään. Ja kun on kerran alkanut pelaan täysillä detaljeilla niin ei viitsi tyytyä vähempään.

 

zipper
Maanantaina, 14. helmikuuta, 2005 - klo 19.53:   
Apuja löytynee mm. osoittesta

http://shogo.thehaus.net/walkthrough/

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: