Kirjoittaja |
Viesti |
etep
| Lauantaina, 25. syyskuuta, 2004 - klo 13.20: | | En vielä tuohon 1x-romputin aikaan ollut tekniikan etulinjassa niin pitää tällaista kysellä: tietääkö joku minkälainen caddy CDTV:hen käy? Siis toisin sanoen, ovatko nuo caddyt valmistajakohtaisia vai onko niissä joku standardi olemassa? Sain tuollaisen koneen eBay:stä ostetuksi ja muuten täydellisenä mutta ilman tuota caddyä. Eipä kyllä tullut levyjäkään mukana jolla pystyisi kokeilemaan mutta netistähän noitakin nykyään jo löytää. Pete
|
Flux
| Lauantaina, 25. syyskuuta, 2004 - klo 15.59: | | Mun mielestä caddy on stardardikamaa. Varastossani pitäisi olla yksi caddy joutilaana.
|
Jope
| Lauantaina, 25. syyskuuta, 2004 - klo 15.59: | | Ihan standardi caddy siinä pitäisi olla.
|
Joanna
| Lauantaina, 25. syyskuuta, 2004 - klo 20.40: | | Ihan 100% varma en ole. mutta muistaakseni Cd-caddyjä oli ainakin paria (tai kolmea) erilaista eri laitteissa. Mutta eiköhän sen huomaa kun kokeilee laittaa sitä koneeseen.
|
virgo
| Sunnuntaina, 26. syyskuuta, 2004 - klo 14.06: | | ainakin minä olen ostellut cdtv seen ihan normaali pc caddyjä joten sopivat
|
Jope
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 7.37: | | Joanna, valitettavasti noissa tapauksissa sen huomaa liian myöhään.. :-) Niitä saranoidulla luukulla olevia caddyjä on ainakin kahta sorttia - Yamahan vanhoissa polttouuneissa oli joku omansa, joka oli melkein saman näköinen. Jos semmoiseen pisti tavallisen caddyn, niin sinne jäi - asema piti purkaa, että sen sai pihalle.. En nyt muista, että mitä eroa niillä sitten oli - aika identtisen näköiset ne oli, kun vertasi. Sitten tietysti on niitä caddyjä, joista jää semmoinen sisäosa asemaan sisälle ja muovikuori vedetään pois kun levy on asetettu asemaan. Todella epäkäytännöllinen. :-)
|
Joanna
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 23.19: | | Jope: Ilmeisesti en ole koskaan tuota itse tehnyt, koska muistaisin kyllä jos olisin jonkun laiteen joutunut purkamaan sen takia
|
Jope
| Tiistaina, 28. syyskuuta, 2004 - klo 7.09: | | Joanna, itse muistan elävästi, kuinka rasittavaa sitä oli ottaa palasiksi. :-) Tietysti siihen aikaan polttouunitkin vielä maksoivat tuhansia markkoja.
|
|