Kirjoittaja |
Viesti |
jani v
| Sunnuntaina, 29. elokuuta, 2004 - klo 20.06: | | tietääkö mistä johtuu kun oon yrittänyt asentaa ide fix 97 adapteria A1200 koneeseen kaikki on tehty niinku kuuluuki mutta kovalevy ei tunnistu eikä näy ku lataa wb:n disketiltä , ja wb on asennettu myös kovalle ja wb ei lataannu ollenkaan , , ,taitaa olla alottelija vika vai ide fixi oisko rikki ?
|
Pera
| Sunnuntaina, 29. elokuuta, 2004 - klo 22.43: | | Mulla on myös 4- adapteri Idefix ja oli tosi tarkkana siitä että on 2" tuuman piuha emon pohjassa tiukasti kiinni. Voi olla siinäkin et tornia virittelin ja saattoi heilua koko kompleksi mutta se oli muutaman tunnin homma et sai koneen tajuamaan ide:t. Masterit ja Slavet on sulla varmasti oikein. Sitten voi olla se yksinkertaisuus että se ei vaan toimi A1200 koneessasi? Toivottavasti saat pelittämään!
|
jani v
| Maanantaina, 30. elokuuta, 2004 - klo 10.24: | | joo mullakin on kaikki asennettu oikein ja virtakin tulee kovalevylle ja käynnistyksen yhteydessä pari kertaa kovalevykin äänähtää mutta ei lähe lataamaan , ilmeisesti mun Escom A1200 koneessa ei toimi
|
|