Kirjoittaja |
Viesti |
Timo Marttila
| Torstaina, 1. heinäkuuta, 2004 - klo 19.22: | | Tervehdys! Kokoonpanoni: A1200 Kickstart v3.1 OS 3.9 (asennettu WB 3.1:n päälle) Blizzard 1230-IV, 16Mt muistia Eide99 2Gt 2.5" kiintolevy Primary-IDE-portissa. Lite-On 32x ATAPI -cd Secondary-IDE-portissa Masterina. Eide99:n oma ohjelma "näkee" ATAPI-cdrom-aseman Secondary masterina mutta miten pääsen siihen käsiksi? Olen asentanut Eide99-korpun ja asennus mielestäni meni onnistuneesti läpi. Tarvitseeko asema jotenkin "mountata"?
|
itix
| Torstaina, 1. heinäkuuta, 2004 - klo 19.32: | | Toimiiko jos kirjoittaa shellistä "Mount CD0:" ?
|
Tommiii
| Torstaina, 1. heinäkuuta, 2004 - klo 20.14: | | katsopa onko devs/dosdrivers/cd0 ikonin tooltype asetuksissa oikea unit. Elikkäs tossa sun tapauksessa se pitäisi olla ilmeisesti 2.
|
Timo Marttila
| Perjantaina, 2. heinäkuuta, 2004 - klo 5.28: | | itix: Ei toimi. Antaa ilmoituksen:"Could not find some of the following keywords: Surfaces...." minulla ei ole cd0-tiedostoa devs/dosdrivers/cd0 -kansiossa lainkaan, mutta cd2-tiedosto on kyllä. Siinä on määritettynä oikea unit, eli 2. Kun kirjoitan shellissä "Mount CD2:" niin tulee: "ERROR: Device 'CD2:' is already mounted" Mutta kun kirjoitan "Info" niin ainoat asemat mitä näkyy mountattuna ovat RAM: ja DH0: Kun kirjoitan "Dir CD2:" tulee:"CD2: is not a directory, directory not found" Mikäs tässä mahtaa mätätä? Voiko olla että tuo asema olisi jotenkin rikki?
|
JPQ
| Perjantaina, 2. heinäkuuta, 2004 - klo 13.10: | | Timo Marttila: laita cd asemaan katso sitten uusiksi en tiedä auttaako mitään.... en ehdi amigallani juuri nyt hommaa katsomaan miten se sillä on. Tosin itsellä on IdeFx97 plus IdeFix eikä EIde99.
|
Jani Kuituniemi
| Perjantaina, 2. heinäkuuta, 2004 - klo 15.39: | | Hakemistoa ei voi listata asemalta jossa ei ole mitään mediaa sisällä. Jos tuo cd2-tiedosto on tosiaan devs:dosdrivers/ hakemistossa, niin Amiga "mounttaa" sen automaagisesti bootissa. Joten laita jokin CD-levy sinne asemaan sisään. Workbenchin työpöydälle pitäisi ilmestyä CD-ikoni.
|
tommiii
| Perjantaina, 2. heinäkuuta, 2004 - klo 19.59: | | muistitko tehdä tuon skipromupdates scsi.device jutun?
|
Timo Marttila
| Perjantaina, 2. heinäkuuta, 2004 - klo 23.03: | | tommiii: Olen vain ajanut EIDE99-installin läpi. Se on mielestäni lisännyt kaikki tarvittavat rivit Startup-Sequence:een. Jani Kuituniemi ja muut: Laitoin CD-levyn sisään ennenkuin boottasin OS:ään ja heti näkyi nyt kuvake työpöydällä. Jo OS:n käynnistyksessä kuulin cd-asemasta pientä "haku-ääntä" joka jo tarkoitti että nyt näyttää hyvältä. Nyt siis toimii kaikki. AudioCD:t, data-cd:t. Kiitokset teille kaikille!
|
JPQ
| Lauantaina, 3. heinäkuuta, 2004 - klo 4.01: | | Timo Marttila: kyllä minulla näkyy "jälkikäteenkin" pistetyt cdeet ihan hyvin. Eräät toki sain tavallasi ehkä paremmin näkyviin mutta ne onkin vanhoja jo kulahtaneita CDR levyjä ja voi olla vain tuuria eli en sano mitään varmaa. Niiden kanssa tarvii tuuria jo muutenkin.
|