Kirjoittaja |
Viesti |
Jokke
| Maanantaina, 8. lokakuuta, 2001 - klo 12.07: | | Nyt on Amigan rinnakaisporttiin saatu Graafinen LCD-näyttö toimimaan (Ohjain T6963C, mitä löytyy lähes joka ainoan näyttövalmistajan näytöistä..), ja jaan mieluusti tietoni kyseistä pelistä. Eli mailatkaa jos kiinnostaa, esim. auto mp3 soitin projekteihin.... Mutta itse ongelma: Tarvisin ohjelmointi apua Blitz Basiciin, eli miten saisi Amigaamp:a tai tmgl:ää komennettua Arexxin välityksellä? Arexx on täysin hepreaa mulle. Jos jollain olisi valmis koodin pätkä, niin pistäis mulle sähköpostiin.. ..Olisin erittäin kiitollinen
|
Mika Hanhijärvi
| Maanantaina, 8. lokakuuta, 2001 - klo 13.42: | | No tuohon tarkotukseen ei ole mulklka kodia tähän hätään, mutta Arexx:n opetteluun kannattaa hakea Aminetista Arexx Guide (en muista pakun nimeä just) Se on aika kattava manuska yleisimpiin Arexx komentoihin ja Arexx ohjelmointiin.
|
Frn
| Keskiviikkona, 24. lokakuuta, 2001 - klo 17.21: | | Eikös Bream kirjoitellut juttua johonkin taannoiseen Sakuun tuosta LCD:sta ja Amplifierin ohjauksesta Arexx:lla? Olisko ollut tän vuoden ensimmäinen Saku tjsp. Siinä oli muistaakseni koodinpätkääkin mukana.
|
Jokke
| Torstaina, 25. lokakuuta, 2001 - klo 22.12: | | Kiitos! ARexx guide oli apua, ja ongelmat ratkaistu! Ehkä tänä vuonna vielä pääsen kuuntelemaan mp3 musiikkia mitsussani.. :) ... Kunhan saan LCD-näytön vielä sarjaporttiin... ( MAS-Player vie rinnakaisportin :( ... )
|
|