| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 JPQ
 
 | Miten CD32 pad ohjaimen väri nappien tila välitetään amiglalle ?| Torstaina,  13. toukokuuta, 2004 - klo 3.33: |  | 
 eli rautatasolla tarkoitan entäs miten niin luku tehdään rekisteri tasolla ?
 
 
 | 
|       
 Jupp3
 
 | JPQ: Käsittääkseni tuo kannattanee tehdä lowlevel.library:lla.| Torstaina,  13. toukokuuta, 2004 - klo 11.35: |  | 
 
 Tällöin varmistuu myös se, että homma toimii myös MorphOSilla peliohjainporttiin liitetyllä PC-ohjaimella. (Kai USB-ohjaimillekin on lowlevel.library, mutta en ole testannut)
 
 Ja kaipa Amigallakin esim. PSX-portin mukana tuli oma lowlevel.library?
 
 
 | 
|       
 JPQ
 
 | Jupp3: joo niin kannattaa periaateeessa muuten mutta minua kiinnostaa se mitä todella tapahtuu. Nyt en ole siis tuota ohjainta tukemassa koodissani vaan haluan tietää miten se toimii. Ohjainta en edes enään omista en pärjännyt sellaisen kannsa.| Torstaina,  13. toukokuuta, 2004 - klo 12.12: |  | 
   
 
 | 
|       
 virgo
 
 | CD32 joikkarin lisä nappulat on tehty potikka rekisterillä ja itse ohjaimessa erikois nappulat on tehty vastus arvoilla| Torstaina,  3. kesäkuuta, 2004 - klo 18.47: |  | 
 
 elikä nuo lisä nappulat pitäisi pystyä lukemaan
 suoraan HW potikka rekisteristä ottaen huomioon
 pienen epätarkkuuden vastuksissa ja monen nappulan yhtäaikaisen painamisen
 
 korjatka jos olen väärässä mutta tällainen
 tieto tuli takaraivon perukoilta ilman
 asiaan sen kummemin tutkimatta
 tuli mieleen kun tuota joskus itsekkin halusin tietää jotenkin noin sen meni
 aminetissä taisi olla jopa kytkentä kaaviokin sille
 
 
 | 
|       
 itix
 
 | Voisi kyllä pitää paikkansa, sillä Amiga tukee vain kolmea nappia hardistasolla suoraan. Olisi kyllä kiva jos napitkin olisivat analogisia PS2-ohjaimen tyyliin| Torstaina,  3. kesäkuuta, 2004 - klo 22.35: |  | 
   
 CD32 padi on kyllä nami. Oli sääli myydä se pois (heippa Ville ;) mutta ei ollut oma niin...
 
 
 | 
|       
 miksuh
 
 | Hyvin se CD32 padi on saatu toimimaan esim Amigan doomeissa, ja lisänamiskat on siis käytössä. Hyvin onnistuu doomin pelaaminen A1200:lla ja CD32:lla. Muistan jossain joskus nähneeni infoa siitä miten tuki tolle päille koodataan, oliskohan ollut developer cd:llä.| Perjantaina,  4. kesäkuuta, 2004 - klo 13.43: |  | 
 
 
 | 
|       
 miksuh
 
 | OS4:llä tommoset jutut kannattaa sitten ilmeisesti tehdä uuden AmigaInput systeemin kautta. Eli omaan softaan vain tuki AmigaInput:lle ja sitten pitäskin toimia kaikki ohjaimet mitä AmigaInput tukee.| Perjantaina,  4. kesäkuuta, 2004 - klo 13.46: |  | 
 
 
 | 
|       
 JPQ
 
 | miksuh: minusta neuvot viittaa tuohon lowlevel.libraryyn (muistin varassa) mutta minua kiinnostaakin rauta tason toteutus eikä miten jotain ohjainta tuetaan.| Perjantaina,  4. kesäkuuta, 2004 - klo 13.46: |  | 
   
 
 | 
|       
 miksuh
 
 | äh.| Perjantaina,  4. kesäkuuta, 2004 - klo 13.47: |  | 
 
 Hyvin onnistuu doomin pelaaminen A1200:lla ja CD32-PADILLA
 
 noin piti sanoa.
 
 
 | 
|       
 itix
 
 | "Tällöin varmistuu myös se, että homma toimii myös MorphOSilla peliohjainporttiin liitetyllä PC-ohjaimella. (Kai USB-ohjaimillekin on lowlevel.library, mutta en ole testannut)"| Sunnuntaina,  6. kesäkuuta, 2004 - klo 15.26: |  | 
 
 USB patchaa lowlevel.libraryn siten että myös USB-ohjaimien käyttö onnistuu.
 
 
 |