| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 Pauli

| Ostin GVP A530 Turbon ilman virtalähdettä. Osaisiko kukaan kertoa millainen powerin pitäisi olla? Ohjekirjassa ei ole mainintaa siitä enkä googlellakaan löytänyt.| Tiistaina,  13. huhtikuuta, 2004 - klo 11.49: |  | 

|  |       
 tommiii

| Luulisin että siinä on sama virtalähde kuin tuossa: http://www.l8r.net/technical/t-gvp-a500hd8.shtml| Tiistaina,  13. huhtikuuta, 2004 - klo 20.54: |  | 

|  |       
 Pauli

| Power requirements: +5V, +/-5%, +12V, -2.2 amps maximum.| Keskiviikkona,  14. huhtikuuta, 2004 - klo 11.56: |  | 

Power Connector Pinout:

Looking at the back of the unit:
 1     3
 4   5
 2
 1  Earth Ground
 2  Signal Ground (5V ground)
 3  +5V RED
 4  WHITE (not connected)
 5  +12V BROWN

Voisiko joku suomentaa tuon minulle. Pystyykö a500:sen virtalähteestä rakentamaan tuollaisen vaihtamalla johdon pään?

http://www.ntrautanen.fi/computers/hardware/misc/a500_power.htm

En tajua mitään sähköopista....

|  |       
 tommiii

| Standard 4-Pin Power Connector| Keskiviikkona,  14. huhtikuuta, 2004 - klo 13.42: |  | 

This connector is pretty much standard with any computer peripheral. You will notice it mainly on floppy drives, hard-drives, tape drives and in some cases, a fan.

This is what it looks like if you are looking at a cable coming FROM a power supply.

If you want the pinouts for the connector on the peripheral, reverse the order.

To be sure, use a volt meter.

1    +5VDC
 2    Ground for +5VDC
 3    Ground for +12VDC
 4    +12VDC

|  |       
 Pauli

| Siis A500:sen virtalähde käy? Tai vaikka PC-virtalähde?| Keskiviikkona,  14. huhtikuuta, 2004 - klo 14.14: |  | 

|  |       
 Flux

| PC:n AT-powerit ovat kelpo lähteitä kaikkiin tuollaisiin. Ovat nykyisin tarpeettomia. Varsinkin kiintolevyn kanssa hakkuripoweri on tarpeen, ilman kiintolevyä saattaa piisata toinen A500-poweri eli ei siis sama, joka on itse A500:ssa.| Keskiviikkona,  14. huhtikuuta, 2004 - klo 19.15: |  | 

|  |       
 Pauli

| Ok. Kiitos molemmille. Minulla onkin yksi| Keskiviikkona,  14. huhtikuuta, 2004 - klo 19.50: |  | 
 ylimääräinen AT-poweri.

|  |