Kirjoittaja |
Viesti |
-Tiki-
| Maanantaina, 22. maaliskuuta, 2004 - klo 22.39: | | Moi. Onko mitään keinoa tarkistaa onko Amiga 500:nen vai 500+? Kaivoin vanhan koneen tuolta kaapin uumenista, enkä ole varma kumpi malli se on. Eli onko jotain ohjelmaa millä näkee vai näkeekö sen suoraan jostain kohti itse laitteesta?
|
TSK
| Maanantaina, 22. maaliskuuta, 2004 - klo 23.54: | | Jos sen koneen päällä on nimikyltti tallella niin siinä lukee "Commodore A-500Plus" jos se on plus-malli. Ja koneen pohjassa pitäisi olla liuta tarroja joista jokaisesta näkee saman. Tarkistin juuri omasta koneestani.
|
-Tiki-
| Tiistaina, 23. maaliskuuta, 2004 - klo 0.06: | | Ok. Se olikin noin selvä juttu. Mulla on sitten ihan perusmalli... Kiitosta.
|
tommiii
| Tiistaina, 23. maaliskuuta, 2004 - klo 0.15: | | Siitähän sitten saa tehtyä plussan varsin helposti jos sellaista haluaa...
|
tommiii
| Tiistaina, 23. maaliskuuta, 2004 - klo 0.22: | | http://us.aminet.net/hard/hack/a500chip.lha kokeiltu on, ja toimii
|
Jope
| Tiistaina, 23. maaliskuuta, 2004 - klo 8.45: | | Megan Chip ei vielä koneesta plussaa tee. :-) A500+:ssa on super denise + obeesi agnus -> 2MB CHIP ja VGA-moodit mahdollisia. Lisäksi 2.04-kickstart (tämänkin voi päivittää A500:seen) ja sisrak kello. A500:sta saa plussan, mutta tosiaankin sitten täytyy hankkia se super denise ja 2MB CHIP-laajennus. En ole löytänyt tee se itse-ohjeita tuota 2MB agnusta varten, siinä on nastajärjestys jonkin verran erilainen, kuin aiemmissa.
|
tommiii
| Tiistaina, 23. maaliskuuta, 2004 - klo 10.36: | | joo ehkä se 2MB Chip on mahdollinen, mutta ei siinä alunperin ole kuin se 1MB Chip.
|
|