Kirjoittaja |
Viesti |
miksuh
| Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 20.05: | | Noniin eilen koilahti postiluukusta tuo VirtualGP peli, minkä täältä bongasin. On tosiaan aivan loistava peli Olen nyt ajellut sillä pari iltaa putkeen Ei kyllä tosiaan niin helppo kuin F1GP, mutta kyllä mä jo pikkuhiljaa alan pysyä radalla . Digitaalinen CD32 padi ei vaan ole ihan paras ohjain tohon Nyt olis hyvä syys ylikellottaa 060 En ole aikasemmin siihen jaksanut ryhtyä, mutta nyt olisi paikallaan Muuten pyörii oikein hyvin, mutta 320x512 resossa Monaco hiukan nykii 060:lla. 040 on kyl ihan minimi tolle pelille varmaa.
|
Seppo
| Keskiviikkona, 10. maaliskuuta, 2004 - klo 0.26: | | Jos analoginen joystickadapteri löytyy taloudesta niin kannattaa investoida rattiin - jostain huuto.netista tai vaikka täältä saattaisi löytyä joku vanhempi PC:n perusratti halvalla. VirtualGP analogisella ohjaimella on nimittäin mahottoman hieno kokemus
|
miksuh
| Keskiviikkona, 10. maaliskuuta, 2004 - klo 8.56: | | Juu on mulla adapteri analogisille ohjaimille. kerran väsäsin semmoisen. Pitäs vaan ettiä se jostain, kun en ole sitä käyttänyt sen jälkeen kun muutin HOAS:lta tohon nykyseen kämppään.. Todennäkösesti se on ullakolla verkkokomerossa jossain roinalaatikossa tjsp. On mulla joku halpis analoginen tikkukin, mutta se on menny aika lötköksi Ennen muuttoa pelailin sillä esim F1GP:tä. Mutta uus tikku/ratti vois tosiaan olla paikallaan, toi vanha on jo sen verta kärsinyt.
|
|