| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 newbie

| Olen laittamassa A1200:seen kovalevyä mutta en oikein tiedä mikä filesysteemi kannattais asentaa siihen. Kumpi lienee parempi: SmartFilesystem vai OS 3.5:n mukana tullut filesysteemi? Ja mikä on suurin tiedostonimen pituus kummassakin?| Lauantaina,  1. marraskuuta, 2003 - klo 16.10: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Oliko SFS:ässä romin rajoituksesta johtuen 106 mutta melkein varma olen siitä että 3.5:den Filesysteemkin kanssa raja on 30.| Lauantaina,  1. marraskuuta, 2003 - klo 17.05: |  | 
 Noi arvot siis muistin varassa ja filesysteemeitä en rupea suosittelemaan jätän sen toisille.

| 
|       
 itix

| Pisin mahdollinen tiedostonimi SFS:llä on 107 merkkiä.| Lauantaina,  1. marraskuuta, 2003 - klo 17.21: |  | 

En kyllä muista oliko 3.5:ssa päivitetty FFS:ää niin että se tukee yli 30 merkin tiedostonimiä. Mutta SFS voi olla parempi vaihtoehto koska siinä levy ei voi koskaan mennä unvalidated tilaan.

| 
|       
 hooligan/dcs

| SFS on toiminut mulla ENSIMMÄISESTÄ betasta lähtien ilman mitään ongelmia, joten luotettavampaa filesysteemiä saa hakea. Suosittelen.| Lauantaina,  1. marraskuuta, 2003 - klo 17.26: |  | 

| 
|       
 | Mulla on pääkovalevylla (9.1 gt) ollu PFS3 jo yli 3 vuotta eikä mitään ongelmia oo ollu. toisella kovalevyllä on uusin SFS ja sekin toimii hyvin. mut tuo PFS3 on varmaankin nopeampi filesysteemi kuin SFS.| Lauantaina,  1. marraskuuta, 2003 - klo 21.36: |  | 

| 
|       
 miksuh

| Ville joo PFS3 on toiminu mullakin ongelmitta. Harmi vaan että sen kehitys on lopetettu ja ei ole PPC versiota| Maanantaina,  3. marraskuuta, 2003 - klo 17.42: |  | 

|