Kirjoittaja |
Viesti |
Tommiii
| Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 22.11: | | Osaiskohan joku viisas kertoa että pystyykö Scoutilla tarkistamaan käyttääkö joku ikkuna simppeliä vaiko älykästä päivitystä?
|
Piru
| Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 22.49: | | Klikkaa Windows-nappia Tuplaklikkaa tutkittavan ikkunan entryä (tai valitse ikkuna listasta ja klikkaa More). Flags (klikkaa sitä hexalukua) WFLG_SIMPLE_REFRESH -> simple refresh WFLG_SMART_REFRESH -> smart refresh
|
itix
| Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 22.53: | | Ikkunan tiedoissa näkyy kohta "Flags:" ja sen vieressä on nappi mistä saa selitykset noista lipuista. Siellä listassa näkyvät bittien selitykset. Sieltä voi löytyä joko WFLG_SIMPLE_REFRESH tai WFLG_SUPERBITMAP (harvinainen) Jos kumpaakaan ei ole niin sitten kyseessä on smart refresh (smartille ei ole omaa bittiä).
|
Piru
| Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 22.54: | | itix, jaa. kyllä mulla näkyy toi smart.. kaiketi se tutkailee noita flagejä ja arvaa että se on smart.
|
Tommiii
| Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 23.22: | | kiitoksia erittäin paljon
|
Tommiii
| Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 23.30: | | Oli tuohon asiaan liityen mielenkiintoinen ongelma -> BareED:n asetuksissa on System Refresh valinta, jos sen aktivoi niin BareED on smartrefresh -tilassa vaikka mulla on pakotettu kaikki ikkunat simppeliksi.
|
Tommiii
| Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 23.34: | | toisinsanoen tuo valinta toimi tässä tapauksessa väärinpäin
|
itix
| Keskiviikkona, 27. elokuuta, 2003 - klo 0.29: | | System Refresh? Sellaista ei varsinaisesti ole, tai siis että ohjelma ei oikeastaan voi kovin helposti tietää mitä refreshiä systeemi (WB) käyttää. Perinteisesti se on ollu smart refresh.
|
JPQ
| Keskiviikkona, 27. elokuuta, 2003 - klo 2.49: | | Bare EDistä: Mulle jäi käsitys että system refresh käyttäisi käyttis palveluja ja se toinen asento tyypin omaa koodia vai muistanko väärin. Eli toisenlaisesta refreshistä olisi kyse.
|