Kirjoittaja |
Viesti |
Henri Urpalainen
| Tiistaina, 21. elokuuta, 2001 - klo 9.21: | | Kuten jo otsikko sanoo noin viikon päästä julkaistaan Payback update4. Siinä on PPC tuen lisäksi tuki warp3d:lle. Se on myös 68k versiossa eli Mediatorin voodoo3 warp3d ajurit saapuvat toivottavasti noin samaan aikaan. Niin tulee 060 prossun omistajillekin jotain Warp3d tavaraa. Jos kiinnostaa käykää katsomassa http://www.apex-designs.net/
|
cahva
| Keskiviikkona, 22. elokuuta, 2001 - klo 12.49: | | Näytti ihan komeilta noi screenshotit. Vielä kun omistaisi 3d-kortin.. :(
|
jPV
| Keskiviikkona, 22. elokuuta, 2001 - klo 23.07: | | Toimineekohan Virgellä, semmoinen löytyis :P Kyllähän Virge tykittäis zorro2:n läpi pukkaamiseen verrattuna, mutta miten lie muistin riittävyyden ja muiden ominaisuuksien kanssa :)
|
Henri Urpalainen
| Torstaina, 23. elokuuta, 2001 - klo 8.11: | | No ensiksi jonkun täytyisi kirjoittaa VirgePCI warp3d ajuri. ei ainakaan minulla ole tiedossa mitään moisesta. Hyperion ainakin tekee vain Voodoo3 ajurit. Toimiihan wipeout 2097:kin Virge pohjaisena Cybervisionin3d:en kanssa mutta vauhti on mitä on.
|
jPV
| Torstaina, 23. elokuuta, 2001 - klo 11.23: | | CyberVision64/3D:tä tarkoitinkin... Itselläni on vain Zorro2-väylä ja se tukehtuu pelien kanssa. Payback:kin on nopeampi AGA:lla mitä graffakortilla...mutta jos peli käyttää Virgeä, niin asia saattaisi muuttua :)
|
zipper
| Torstaina, 23. elokuuta, 2001 - klo 21.51: | | No kyllä CV3D suunnilleen kaksinkertaistaa ruudunpäivityksen Warp3D:llä, mutta 320x400 on suunnilleen parasta mihin se pystyy siedettävällä vauhdilla (Wipeout, ADescent) 060:lla.
|
jPV
| Torstaina, 23. elokuuta, 2001 - klo 22.34: | | 320x400:kin olisi ihan kiva, kunhan vaan toimii (joka olikin alkuperäinen kysymykseni) :) Kun esim Enforce ei oikein toimi kunnolla, kun cv3d:stä loppuu tekstuurimuisti tms....Descentti kyllä pyörii mukavasti, vain menut tökkii kun niissä ei luonnollisesti käytetä 3D-ominaisuuksia virgestä ;)
|
Jupp3
| Keskiviikkona, 10. lokakuuta, 2001 - klo 13.56: | | Ja hyvinhän se pyörii... 640x480 175mhz 603:lla...
|
jPV
| Keskiviikkona, 10. lokakuuta, 2001 - klo 16.28: | | Vaan ei pyöri CV3D:llä..ainakaan pikaisesti testattuna täällä. Ei taida olla edes 1 fps ruudunpäivitys..loppunee muisti cv3d:stä. Tai jos joku saa toimiin paremmin, niin kerro heti! :)
|
JPQ
| Torstaina, 11. lokakuuta, 2001 - klo 13.26: | | Minullakin tökkii Warp3D:een ja Cybervision 64/3D+Picasso96 2.00.Värit kaiken huipuksi väärät en tiedä johtuuko siitä ainoa tilat mitkä voin valita ovat 15bit tiloja.Auttakaa heti :) :) :)
|
Frn
| Keskiviikkona, 24. lokakuuta, 2001 - klo 20.46: | | Sama juttu täällä, ei oikein jaksa pyöriä... 060, CV64/3D, Z2, P96. FPS melko tarkkaan 1 jos ruudulla ei ole paljon toimintaa... Taitaa olla Z2 väylä pullonkaula, vai millä väylällä muut tykittää? Onko kellään kokemusta, onko toi W3D-versio pelattava ollenkaan ilman PPC:ia, esim Mediatorilla tai Z3:lla? Olisko CGX nopeampi? Värit on mullakin väärät, lens-flaret on mustia... :(
|
Jontsa
| Torstaina, 25. lokakuuta, 2001 - klo 10.29: | | Permedia 2:lla ja 060:lla Payback hardware rendaus on hitaampi kuin software. PPC:llä peli on aivan eri kaliiperia.
|
zipper
| Torstaina, 25. lokakuuta, 2001 - klo 11.24: | | Sama pätee 060/Voodoo3/Prometheukseen. Joku 320x240 on nippa nappa pelattava mutta aikamoista nytkytystä silti.
|
Jontsa
| Torstaina, 25. lokakuuta, 2001 - klo 11.58: | | James Daniels sanoi seuraavaa kysyttäessä miksi Payback on hidas 060:lla... "... To be honest, I'm don't know. Even on a BVision the 680x0 W3D version is slower than the normal 680x0 version which puzzles me. In contrast, the PPC version is nice and smooth. I think it might partially be caused by the fact that the game uses lots of small polygons for large, flat areas rather than a smaller number of large polygons - but even this wouldn't explain why it's slower with W3D than without. If anyone's got any ideas then let me know. ..."
|
tripper
| Torstaina, 25. lokakuuta, 2001 - klo 17.55: | | Uusimmankin Paypack-Updaten (5) kanssa peli ei toimi, jos on asentanut uusimman GFX4 (beta11) päivityksen. Ihan vain tiedoksi, asia korjaantunee pian.
|
JPQ
| Lauantaina, 27. lokakuuta, 2001 - klo 16.39: | | Frn onko värit niinkuin kuuluu? minulla ei ole!
|
Frn
| Maanantaina, 29. lokakuuta, 2001 - klo 10.40: | | JPQ: Muuten värit näyttivät oikeilta, ainoataan lens-flaret olivat mustia. Olisiko johtunut väärästä pikseliformaatista, en tiedä kun en jaksanut alkaa selvittelemään 1 FPS toiminnan takia. Kertokaa joku jos Jack saa tuon joskus nopeammaksi. :)
|
Frn
| Maanantaina, 29. lokakuuta, 2001 - klo 10.43: | | Hups, siis James. Jack Daniels on se TOINEN tyyppi. :)
|
cAHVA
| Maanantaina, 29. lokakuuta, 2001 - klo 13.05: | | Inhimillinen erehdys... :-)
|