Kirjoittaja |
Viesti |
Jani Kuituniemi
| Torstaina, 16. elokuuta, 2001 - klo 0.03: | | Hei, Oliskos tääläpäin ihmisiä?, tehtäiskös joskus jotain jotta saataisiin jotain elämää tänne kun niin kovin harvoin näkee muita Amiga ihmisiä. Mennäänkö keskustaan kahville höpisemään tyhmiä?
|
jkurki
| Torstaina, 16. elokuuta, 2001 - klo 0.47: | | Hip.. Sitten ainakin Ircin kautta tiedän yhden (en ole tavannut) .. Itse olen monen vuoden jälkeen tulossa takaisin aktiivisudessa. Joanna
|
jPV
| Torstaina, 16. elokuuta, 2001 - klo 11.28: | | #amigafin:llä taitaa oleskella useampikin sieltä päin...
|
Jukka Varsaluoma
| Perjantaina, 17. elokuuta, 2001 - klo 10.50: | | Tässä olisi ainakin yksi Jyväskyläläinen amigisti lisää. :) Jos yhteyttä halutaan pitää, niin miten olis vaikka yhteinen postituslista?
|
Ville Haapanen
| Perjantaina, 17. elokuuta, 2001 - klo 18.28: | | Jep Jyväskylästä minäkin oon, ei oo paljoo Amigisteja näkyny paitsi Tatu.
|
Egumies
| Perjantaina, 17. elokuuta, 2001 - klo 23.49: | | Kaikkien kaupunkien Amiga ihmiset yhdistykää!:) Mitä enemmän pidetään yhteyttä sitä helpompi ratkoo ongelmia ja vaihdella ajatuksia.
|
Jani Kuituniemi
| Lauantaina, 18. elokuuta, 2001 - klo 1.05: | | Jesh! onhan täälä ainakin muutama ihminen sitten mun lisäksi. Nyt vaan kun keksittäisiin tehdä jotain joskus niin siinähän sitä olisikin. Yhteinen postilista voisi olla hyvä idea. Voisin sellaisen luoda, jos kiinnostusta on?
|
jkurki
| Lauantaina, 18. elokuuta, 2001 - klo 3.35: | | Laita pystyyn vaan.. Ilmoiteele sitten, osoitteen tiedät.. :) Joanna
|
Jani Kuituniemi
| Lauantaina, 18. elokuuta, 2001 - klo 17.33: | | Hei, Nyt on luotu amiga_jkl@yahoogroups.com niminen postilista. Sinne laitoin nyt aluksi itseni lisäksi nämä tässä tunnustaneet henkilöt jotka saanevat kohta kutsun. Lista on avoin, joten sinne voi liittyä muutkin lähettämällä tyhjän viestin osoitteeseen : amiga_jkl-subscribe@yahoogroups.com Pois pääsee: amiga_jkl-unsubscribe@yahoogroups.com Jos on lisää kysyttävää niin mailia voipi lähettää :)
|
Mika Lamberg
| Torstaina, 23. elokuuta, 2001 - klo 9.17: | | Onhan meitä muitakin! Ja tunnetustihan Suomen Amiga-scenen eliitti on JKL:stä kotoisin. ;)
|
Jani Kuituniemi
| Torstaina, 23. elokuuta, 2001 - klo 14.15: | | No ei sitten muuta kuin listalle mukaan Mika :)
|
Tatu Tamminen
| Perjantaina, 24. elokuuta, 2001 - klo 23.01: | | No onhan meitä.. minä Tatu "Tx3" Tamminen & Treble & Harry "Piru" Sintonen. :)
|
Hooligan/DCS
| Sunnuntaina, 26. elokuuta, 2001 - klo 10.34: | | Zandax hiljaa... Lahdesta se skene eliitti sikeytyy ;-)
|
Tatu Tamminen
| Perjantaina, 31. elokuuta, 2001 - klo 22.27: | | Jostain luin, että Scene olisi Jyväskylän MLK:stä lähtöisin. Vaajakoski nimisestä paikasta.. :) Ei ikinä uskois.. ;)
|
Mika Lamberg
| Maanantaina, 3. syyskuuta, 2001 - klo 9.41: | | Vitsiksi tuo oli varmaankin tarkoitettu? :) Vai oliko? Vaajakoskella oli 1988 ensimmäinen Suomessa järjestetty iso copyparty (Byterapersien järkkäämä), mutta eiköhän scene ole lähtöisen ihan jostain muusta maasta, kuin Suomesta. :)
|
Jani Kuituniemi
| Maanantaina, 3. syyskuuta, 2001 - klo 14.00: | | Wau.. Vaajakoski.. tossa kivenheiton päässä ;)
|
Tatu Tamminen
| Perjantaina, 7. syyskuuta, 2001 - klo 22.27: | | Mut joka tapauksessa olis ihan kiva jos olis joku amiga "miitti" JKL:ssä. :) Vai mitä tuumitte?
|
Jani Kuituniemi
| Lauantaina, 8. syyskuuta, 2001 - klo 0.29: | | No, se oli vähän niinkuin ideana tässä ja sitä vartenhan perustettiin myös kys. postilista, että voidaan hölötellä ja sopia jutuista tjsp. Eli, liity listalle jollet jo ole ja katsotaan jos jotain saadaan aikaan ..
|