Kirjoittaja |
Viesti |
Tx3
| Lauantaina, 10. toukokuuta, 2003 - klo 22.45: | | Olen siirtämässä amigaani Mikronik Infinitiv tornista toiseen koteloon ja tälläinen "ongelma" tuli eteen. Koneen mukana tullut näppäimistö-interfaceen tulee virtakaapeli, jossa on 8 pinniä. Mikä merkitys tällä on ja mitä tapahtuu jos jättää kytkemättä? Onko tuo sitä varten että saadaan myös "-" merkkiset jännitteet? Pinni järjestyksestä sen verran, että tälläiset omasta mielestäni tulee: GND GND GND +5V +5V -5V +12V -12V . . . . . . . . ---------------------------------- Voisko joku varmistaa, että jännitteet menee näin?
|
Tx3
| Lauantaina, 10. toukokuuta, 2003 - klo 22.46: | | Elikkä tuo "kuva" yrittää esittää liitintä. Yllä 8 pinniä ja alla tuollainen muovi. Siitä näkee kummin päin olen liitintä katsonut.
|
Henri U
| Sunnuntaina, 11. toukokuuta, 2003 - klo 9.49: | | Siis eikös sitä kautta koneelle mee virrat, jos sulla ei oo mediaattoria/muuta väyläkorttia. Ja mediaattorin kanssa ei sitä liitintä käytetä ollenkaan, että kyllä se näppisadapteri toimii ilman sitäkin mun mielestä.
|
|