| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 Tx3

| Oliskohan kellään mitään infoa tornista, jonka etuosassa lukee Commodore. Tornin alaosassa taisi olla tod. näkyvät ilman otto aukot.| Keskiviikkona,  26. helmikuuta, 2003 - klo 19.03: |  | 

| 
|       
 Tx3

| Onko kellään mitään tietoa torneista joissa on Commodore teksti?| Torstaina,  27. helmikuuta, 2003 - klo 22.06: |  | 
   Valmistajaa esim.?

| 
|       
 Hooligan/DCS

| | Torstaina,  27. helmikuuta, 2003 - klo 23.55: |  | 
  *myhäilee* 

| 
|       
 Ibe U

| Verkkokauppa.com myi jossain vaiheessa Commadore ATX torneja.| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 10.24: |  | 

Oikeudet Commodore nimeen omistaa www.tulip.com, ovat ilmeisesti lopettaneet Commodore krääsän valmistuksen.

| 
|       
 Tx3

| Tuo tieto auttoi, kiitos.| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 14.54: |  | 

| 
|       
 miksuh

| Uh, mä en edes halua et missään mun Amigassa lukee Commodore| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 16.20: |  | 
  Semmosella epämääräsellä puljulla on porttikielto   

| 
|       
 Hooligan/DCS

| miksuh no haluatko sitten koteloosi epämääräisen puljun logon nimeltä Amiga ?| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.11: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Hooligan: En tiedä mutta minä en ainakaan halua torniini mitään nimeä.| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.28: |  | 
 PS. Mikä DCS ,ECS:ssän tiedän...

| 
|       
 Thoriel

| JPQ: Sieltähän sen selityksen sähköpostiosoitteesta löytää. Dual Crew - Shining.| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.37: |  | 

| 
|       
 miksuh

| Hooligan: No eihän Amiga tarkota pelkästään AmigaInc:a| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.47: |  | 
  Mun muistakseni se on tän meidän konemerkin nimikin ihan  Eli kyl joo ottasin ennemmin Amiga nimen siihen   

| 
|       
 miksuh

| Tosin kaikki eniten mä haluisin sen "Powered by Amiga" logon siihen| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.50: |  | 
  Nykysessä Infinitivissä ja näppiksessä on kohokuviona se ja musta se on iha siisti  On mulla noita vielä jokunen tarroinakin eli voi joskus pistää sellasen uuteenkin torniin   

| 
|       
 miksuh

| Kyl se pitää Amiga-logo pistää näkyviin sittenkin vaikka jossai vaiheessa Pegasoksen olis varaa ostaa. Kyl se mulle on yhtälailla Amiga, on sit pöydän alla surisemassa Pegasos tai AmigaOne| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.58: |  | 

| 
|       
 Hooligan/DCS

| JPQ:| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 18.41: |  | 
 OCS, ECS, AGA, CGX, P96, DCS

Miksuh:
 Nooooooh... oli pientä sarkasmia mukana.. se tuttu ja turvallinen on minunkin tornissani. Ja seinilläkin 3-4 Amiga julistetta

| 
|       
 JPQ

| Hooligan: mikäs tuo vitsi oli? Ja powered by amiga löytyy ja yksi repaleinen juliste. Ryttäisin sitä hieman en näet itse saanut julistetta kunnolla rulalle sakussa kun sain sen.(Olen joskus kömpelö)| Maanantaina,  3. maaliskuuta, 2003 - klo 21.34: |  | 
 vai onko DCS=Direct Cosmic Soundsystem hehehehe..

|