| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 JPQ

| Miten voisin "tappaa" sisäisen kuvien näyttökoodin ? jaa miksikö kun ei toimi näyttökorteilla eikä tue edes AGAa kunnolla. entäss miten valita tiedosto listasta vaikka kaikka mod. alkuiset tiedostot entäs vaikka .joo päätteiset tiedostot ?| Torstaina,  2. tammikuuta, 2003 - klo 0.11: |  | 

|  |       
 Jontsa

| Klikkaamalla skrollipalkkien keskellä olevaa pientä S-kirjainta, voit| Torstaina,  2. tammikuuta, 2003 - klo 7.32: |  | 
 antaa patternin esim *.mod joka sitten valitsee .mod päätteiset
 tiedostot.

|  |       
 KimmoK

| Tappaminen voi olla vaikeaa, mutta eikös kaikki kuvien tyypit voi määritellä preferences osastolla uudestaan?| Torstaina,  2. tammikuuta, 2003 - klo 8.02: |  | 

|  |       
 Jarmo Piippo

| Mulla on aina ollut kaikille kuville DOpuksessa määriteltynä Visage näyttöohjelmaksi. Sille vain laittaa menemään kaikki tyypit yhdessä luettelossa, niin hyvin pelaa.| Torstaina,  2. tammikuuta, 2003 - klo 10.06: |  | 

|  |       
 JPQ

| KimmoK: sitäpä olen yrittänyt valmiiden tiedosto tyyppien tunnistajan kanssa mutta eipä auta.| Torstaina,  2. tammikuuta, 2003 - klo 15.03: |  | 
 Jarmo: voisitko sitten postittaa configfileesi tänne kun mulla ei,netistä löytämäni tunnistus tieto avut auttaneet.
 Sanoin teille molemille sen nähtävästi turhaan mutta kiitos tuosta toisesta avusta. Eli siitä S-kirjain napista.

|  |