Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 0.11: | | Miten voisin "tappaa" sisäisen kuvien näyttökoodin ? jaa miksikö kun ei toimi näyttökorteilla eikä tue edes AGAa kunnolla. entäss miten valita tiedosto listasta vaikka kaikka mod. alkuiset tiedostot entäs vaikka .joo päätteiset tiedostot ?
|
Jontsa
| Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 7.32: | | Klikkaamalla skrollipalkkien keskellä olevaa pientä S-kirjainta, voit antaa patternin esim *.mod joka sitten valitsee .mod päätteiset tiedostot.
|
KimmoK
| Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 8.02: | | Tappaminen voi olla vaikeaa, mutta eikös kaikki kuvien tyypit voi määritellä preferences osastolla uudestaan?
|
Jarmo Piippo
| Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 10.06: | | Mulla on aina ollut kaikille kuville DOpuksessa määriteltynä Visage näyttöohjelmaksi. Sille vain laittaa menemään kaikki tyypit yhdessä luettelossa, niin hyvin pelaa.
|
JPQ
| Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 15.03: | | KimmoK: sitäpä olen yrittänyt valmiiden tiedosto tyyppien tunnistajan kanssa mutta eipä auta. Jarmo: voisitko sitten postittaa configfileesi tänne kun mulla ei,netistä löytämäni tunnistus tieto avut auttaneet. Sanoin teille molemille sen nähtävästi turhaan mutta kiitos tuosta toisesta avusta. Eli siitä S-kirjain napista.
|
|