Kirjoittaja |
Viesti |
Ibe U
| Maanantaina, 16. joulukuuta, 2002 - klo 14.18: | | Kiinnostaisi tietää millaisia eroja on eri kokoonpanoilla. Varsinkin esim. a4000 ja jokin grafiikka kortti tai mitä PPC:llä saa irti aga:sta. Paras käytännön esimerkki voisi olla vaikka tämä: Quake 100% ruudun koko, ja heti aloitus ruudussa, siis new game -> single player -> konsoli auki ja timerefresh NTSC 320x200 6.969 framea sekunnissa P96 gvp spectrum 320x200 6,437 framea sekunnissa.
|
JPQ
| Maanantaina, 16. joulukuuta, 2002 - klo 14.58: | | Noista omista testeisesstäsi uupuu prosessori. Eli sillä on melkoisesti väliä entä onko ZorroII vai ZorroIII sekin vaikuttaa.
|
Ibe U
| Maanantaina, 16. joulukuuta, 2002 - klo 15.18: | | Niin joo eli kone on a1200 apollo 040 40mhz ja zorroII jossa gvp spectrum.
|
KimmoK
| Maanantaina, 16. joulukuuta, 2002 - klo 15.40: | | Mikä versio kvaakista? Ilmeisesti Clickboom 68k Quake1? Vai?
|
Ibe U
| Maanantaina, 16. joulukuuta, 2002 - klo 15.42: | | Jep clickboomin quake, versio on se 060:lle modifioitu. Pyörii siis paremmin 040:llakin
|
KimmoK
| Maanantaina, 16. joulukuuta, 2002 - klo 17.57: | | A4000+CV64-3D+060/50 taisi puskea noin 9 framea sekunnissa, mutta en voi tarkistaa, kun en Quakea omista (kaverilta kerran vaan lainasin & kokeilin). Itselleni on ollut pettymys zorrokortin pieneksi jäänyt nopeusetu verrattuna AGA:n. Muistelen että esimerkiksi Lambda rullasi yhtä jouhevasti CV:llä kuin AGA:lla. Quake:sta mulla on epäily että 3D engine itsessään on suurin rajoittava tekijä, se ei siksi niinkään testaa graffakortin tai grafiikkaväylän nopeutta vaan CPU:ta ja muistia.
|
|