| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 Ibe U
 
 | Kiinnostaisi tietää millaisia eroja on eri kokoonpanoilla. Varsinkin esim. a4000 ja jokin grafiikka kortti tai mitä PPC:llä saa irti aga:sta. Paras käytännön esimerkki voisi olla vaikka tämä:| Maanantaina,  16. joulukuuta, 2002 - klo 14.18: |  | 
 
 Quake 100% ruudun koko, ja heti aloitus ruudussa, siis new game -> single player -> konsoli auki ja timerefresh
 
 NTSC 320x200 6.969 framea sekunnissa
 P96 gvp spectrum 320x200 6,437 framea sekunnissa.
 
 
 |  |       
 JPQ
 
 | Noista omista testeisesstäsi uupuu prosessori. Eli sillä on melkoisesti väliä entä onko ZorroII vai ZorroIII sekin vaikuttaa.| Maanantaina,  16. joulukuuta, 2002 - klo 14.58: |  | 
 
 
 |  |       
 Ibe U
 
 | Niin joo eli kone on a1200 apollo 040 40mhz ja zorroII jossa gvp spectrum.| Maanantaina,  16. joulukuuta, 2002 - klo 15.18: |  | 
 
 
 |  |       
 KimmoK
 
 | Mikä versio kvaakista? Ilmeisesti Clickboom 68k Quake1? Vai?| Maanantaina,  16. joulukuuta, 2002 - klo 15.40: |  | 
 
 
 |  |       
 Ibe U
 
 | Jep clickboomin quake, versio on se 060:lle modifioitu. Pyörii siis paremmin 040:llakin| Maanantaina,  16. joulukuuta, 2002 - klo 15.42: |  | 
 
 
 |  |       
 KimmoK
 
 | A4000+CV64-3D+060/50 taisi puskea noin 9 framea sekunnissa, mutta en voi tarkistaa, kun en Quakea omista (kaverilta kerran vaan lainasin & kokeilin).| Maanantaina,  16. joulukuuta, 2002 - klo 17.57: |  | 
 
 Itselleni on ollut pettymys zorrokortin pieneksi jäänyt nopeusetu verrattuna AGA:n. Muistelen että esimerkiksi Lambda rullasi yhtä jouhevasti CV:llä kuin AGA:lla. Quake:sta mulla on epäily että 3D engine itsessään on suurin rajoittava tekijä, se ei siksi niinkään testaa graffakortin tai grafiikkaväylän nopeutta vaan CPU:ta ja muistia.
 
 
 |  |