Kirjoittaja |
Viesti |
hh
| Lauantaina, 23. marraskuuta, 2002 - klo 11.15: | | Eli toimiiko A1200:ssa vanhat A500 pelit?
|
Petteri
| Lauantaina, 23. marraskuuta, 2002 - klo 12.38: | | Commodoren aikoinaan tekemän ilmoituksen mukaan 60% vanhoista peleistä toimii A1200:sellä, mutta todellisuudessa lukema lienee suurempi. Nyrkkisääntönä voidaan pitää sitä, että mitä uudempi peli sitä suuremalla todennäköisyydellä se toimii myös uudemmilla Amigoilla.
|
Jani Kuituniemi
| Lauantaina, 23. marraskuuta, 2002 - klo 15.03: | | Suuri osa toimii joko suoraan tai sitten erinäisten apuohjelmien kanssa kikkailemalla näin kokemuksen mukaan ainakin jos kyseessä on kohtuullisen vakio A1200.
|
JPQ
| Lauantaina, 23. marraskuuta, 2002 - klo 15.31: | | Joki puhui 80% prosentista joskus minusta. Eikä tyhmiä eikä höhliä kysymyksiä ole , osasto kysymykselle on vain väärä.
|
JPQ
| Lauantaina, 23. marraskuuta, 2002 - klo 15.33: | | Minulle kävi moka osasto onkin oikea katsoinkin osastot toisessa järjestyksessä kuin normaalisti siksi tuo virhe anteeksi kaikille.
|
J.
| Lauantaina, 23. marraskuuta, 2002 - klo 16.36: | | Vanhat pelit ovat kyllä joskus ihan kivoja. Itse kokeilin tässä muutamaa vanhaa peliä omalla A1200T/Mediator/Voodoo-kombollani (tosin pelit piti pelata natiivilla graffalla). Deliverance ainakin toimi ihan kivasti (tosin aika kamalan näköinen 19" monitorilla). Pitää tässä varmaan jossain välissä instata Lotus 2 kovalle. Harmi ettei Black Cryptiä saa pelaamaan ilman KS1.3-filua, voisi olla ihan kiva. Onko muuten kukaan saanut Knightmarea toimimaan kunnolla ? Itse kokeilin HD-instata sen (WHDLoad) mutta siinä tulee virhe heti alussa. J.
|
Jon
| Maanantaina, 25. marraskuuta, 2002 - klo 10.04: | | hh: jos värkkäät kovalevyn kanssa, niin tsekkaa ihmeessä JST ja WHDLoad -installerit esim. Aminetista!
|
Jarmo Piippo
| Maanantaina, 25. marraskuuta, 2002 - klo 10.40: | | Itse suosittelen konekeräilijänä tottakai pelaamaan vanhat Amiga-pelit aidolla A500:lla ja videomonitorilla. ;) VGA-putkilla ne näyttävät vähän siltä kuin pyörisivät emulaattorissa, mikä vie tunnelman poies (huom! makuasia jne).
|
jPV
| Maanantaina, 25. marraskuuta, 2002 - klo 10.51: | | Joo, a500:sia pyörii joka nurkassa ja saa melkein ilmaiseksi, joten sellainen on hyvä olla vanhoja klassikkoja varten vaikka oiskin toinen Amiga käytössä. Uudemmilla Amigoilla on mm. helpompi siirrellä netistä löytyviä pelejä/demoja korpuille ja sitten käytellä niitä siinä a500:ssa
|
PK
| Torstaina, 28. marraskuuta, 2002 - klo 8.53: | | Näinhän se on...
|