Kirjoittaja |
Viesti |
Seppo Typpö
| Keskiviikkona, 20. marraskuuta, 2002 - klo 13.26: | | Olen tässä ollut jo jonkun aikaa laittamassa DVD-asemaa tuohon A1200T:hen, korvaamaan aataminaikuista 15x Toshibaa (SCSI). Nyt olen sitten kiikun kaakun tuon SCSI:n ja EIDE/Atapi:n välillä, koneesta kun löytyy niin BPPC:n SCSI kuin EIDE'99. Huima hintaero puoltaisi IDE-laitetta, mutta vaikuttaako tuon laitteen CPU-syöppöys esim Froggerin tai AMPin suorituskykyyn, vai onko asialla toiston kannalta merkitystä ollenkaan? Kaikki mielipiteet otetaan kiitollisna vastaan
|
Jontsa
| Keskiviikkona, 20. marraskuuta, 2002 - klo 14.04: | | Itse olen käyttänyt scsi dvd-asemaa cyberstormppc kortilla ja tehot eivät siinä riitä dvd-leffan pyöritykseen katsottavalla nopeudella. Amp:sta löytyi muistaakseni optio millä kuvanlaatua alentamalla saatiin nopeutta rutkasti lisää. Mutta mitään katselunautintoa ei kannata odottaa. Itse kysymykseesi en osaa vastata, kun en ole Ide-väylää testannut.
|
Jani Kuituniemi
| Keskiviikkona, 20. marraskuuta, 2002 - klo 15.30: | | SCSI on varmasti parempi vaihtoehto tässä tapauksessa kun CPU teho on tiukilla jo pelkän DVD elokuvan pyörittämisessa nimittäin IDE syö CPU tehoa aivan julmetusti. Tietokone on yleensä enemmän tai vähemmän jumissa aina kun kovalevy alkaa raksuttamaan.
|
jPV
| Keskiviikkona, 20. marraskuuta, 2002 - klo 18.59: | | Paitsi että paljonko tuolta asemalta pitää lukea dataa leffaa varten.. enkoodattuna kun se tulee, niin ei varmaankaan lähellekään niin paljoa kuin muuten käytettäessä, mutta ainahan se ide jonkin verran rasittaa.
|
|