| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 juha

| Olen koettanut saada vanhoja ohjelmia toimimaan Amiga 1200:ssani käyttämällä TUDE:a (v. 1.0d), mutta en ole onnistunut käynnistämään yhtään ohjelmaa *sigh*. Kun TUDE on valmis boottaamaan Kickstart 1.3:lla, kone vain boottaa (käden kuvaa joka ojentaa levykettä ei tule ruutuun).| Tiistaina,  15. lokakuuta, 2002 - klo 21.14: |  | 

Voisiko joku auttaa kuinka TUDE viritetään siten että vanhat ohjelmat esim. pelit toimisivat? Olen esim. käyttänyt KICKSTART1.3 optiota, kickstartin otin aikoinaan vanhasta Amiga:sta GrabKick ohjelmalla  (voi kyllä olla että olen vahingossa siirtänyt sen ASCII muodossa nykyiselle koneelle).

Ilmoittaako TUDE jos kickstart image ei ole kunnossa? Image on kick34005.a500 nimellä devs/kickstarts hakemistossa.

Juha

|  |       
 zipper

| Tulipahan kokeiltua kun annoit aiheen. Ainakin ehjällä kickstartilla TUDE toimii OK. A4000/060:lla kesti 25 sekuntia TUDEn käynnistyksestä ennenkuin käsi tuli näkyviin. Väärällä kickstartilla en kokeillut - voinhan tehdä sen vielä jatkossa.| Keskiviikkona,  16. lokakuuta, 2002 - klo 7.54: |  | 

|  |