Kirjoittaja |
Viesti |
Lu0maska
| Maanantaina, 19. elokuuta, 2002 - klo 1.10: | | Jos jollain on koneelleen asennettu StormMesa 3.0 ja hieman luppoaikaa, niin heittäkää maililla, pitäisi saada testattua pientä openGL-peliä. Ongelmana on että tekstuureihin ilmestyy ylimääräistä suttua (pikainen wintendo-porttaus sensijaan toimi, ainakin tekstuurien osalta...) Eli olisi kiva tietää onko vika omassa (muutenkin viallisessa) graffakortissa vaiko koodissa. email: tusca@nic.fi
|
Lu0maska
| Tiistaina, 20. elokuuta, 2002 - klo 2.23: | | Vielä jos joku BVisionin omistaja voisi ilmoittautua, ei ole iso urakka, muutamassa minuutissa valmis.
|
KimmoK
| Tiistaina, 20. elokuuta, 2002 - klo 16.44: | | Tuommoiseen voisi saada apuja myös täällä: http://www.amigadev.net/forums/viewforum.php?forum=3&151 (on kylläkin pirun hiljainen forumi nykyään...)
|
Joanna
| Tiistaina, 20. elokuuta, 2002 - klo 23.36: | | Amigadev.net oli hiljainen jo vuosi sitten kun kyselin sieltä apua DE ohjelmointiin.. Jos se on vielä siitä hiljentynyt niin paha on. Toisaalta, ne ainoat aktiivit "PPC-Amiga" kooderit jotka minä tiedän tekeekin sitten kaikki MOS koodia, jotet heitä tuskin tuolla näkee
|
Jon
| Keskiviikkona, 11. syyskuuta, 2002 - klo 12.51: | | En tainnut saada muuten peliä toimimaan. Minulla on ongelmia muidenkin OpenGL-tuotosten kanssa. Kuulin sittemmin että Mediator ja WOS-koodi ei toimisi, mikäli StormMesasta on kyse..pitää asentaa varmaan StormMesa uudelleen ja kokeilla 68K-exeä.
|
KimmoK
| Keskiviikkona, 11. syyskuuta, 2002 - klo 18.05: | | Joanna, vastaisuudessa AmigaDE/intent ongelmissa pistä vaikka private message "Marko" nimiselle kaverille. Hän tietänee vastaukset, ellei ole todellakin AmigaInc:n itsensä koodaamasta bugista kyse... Älä kerro kuka vinkin antoi, please. ;-)
|
|