| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 Ibe U

| Mahtuuko A1200:sen emolyvy mihinkään orginaaliin Amigan pöytä koteloon???? A2000 tms| Keskiviikkona,  20. helmikuuta, 2002 - klo 12.26: |  | 

Jos joku tietää että mahtuu, olisin kiinostunut ostamaan.

third party kotelot ei kiinosta ;-)

| 
|       
 Jani Kuituniemi

| Taitavat kaikki pöytäkotelot olla liian kapeita,| Keskiviikkona,  20. helmikuuta, 2002 - klo 14.39: |  | 
 toisaalta, jos tee-se-itse henkeä riittää, niin
 A1200:n emolevyssä ei muistaakseni ole siellä
 korppuaseman alla olevassa osassa A500:n tapaan
 kuin muutama hassu komponentti.. äkkiäkös sen
 sahaisi irti ja kiinnittäisi siihen päälle vaikka
 ja vetäisi ne pari johdotusta hyppylangoilla.. Tuskin
 on nimittäin siinä kohtaa moni-kerros levyä se.

| 
|       
 | Mä hommasin 80 cm korkean vanhan metallisen pc-tornin ja virittelin emot sun muut vermeet sinne.Tilaa riittää tulevillekin laajennuksille.Enpä ole tuota tee-se-itse -virittelyä katunut hetkeäkään vaikka aikaahan se vei rutkasti.| Keskiviikkona,  20. helmikuuta, 2002 - klo 18.28: |  | 

Kannattaa aina muistaa hommata tarpeeksi korkea kotelo ettei tule ahdasta,amigan emo kun on sen verran pitkulainen

| 
|       
 Mika Hanhijärvi

| Joo ja kannattaa muistaa jättää tilaa myös väyläkortille ja turbolle.| Keskiviikkona,  20. helmikuuta, 2002 - klo 18.56: |  | 
 Väyläkortti kun tulee siihen A1200:n turboliittimeen ja sitten turbo
 kiinni väyläkortin läpivientiin, niin tilaa tarvitaan hiukan enbemmän,
 kuin pelkän A1200+turbo yhdistelmän kanssa. Tuohan jäi huomioimatta
 Infinitivin suunnittelijoilta, ja sitten kaikki väyläkortin omistajat
 joutuivat ostamaan korotuspalan infinitiviin. itsellänikin on
 tuommoinen lisäkerros tornissa. Eli Infinitiv:nhän voi korottaa vaikka
 2.5m korkeaksi jos haluaa

| 
|       
 JPQ

| Mika Hanhijärvi: Eikä muuten jäännyt huomaamatta luulen rahaa ne mietti. Kun palikka sitten kun oli myynnissä oli sika kallis. Tiedän että kustomi osa mutta silti.| Torstaina,  21. helmikuuta, 2002 - klo 0.17: |  | 

| 
|       
 Ibe U

| Mun amiga on koteloitu, mutta tuli idea että jos sen saisi jotenkin "alkuperäiseen" Amiga koteloon.| Torstaina,  21. helmikuuta, 2002 - klo 9.10: |  | 

Olisi hienompaa.

| 
|       
 Ibe U

| Eli jos jollakulla olisi halpa kotelo niin voisin ostaa, kokeilu mielessä.| Torstaina,  21. helmikuuta, 2002 - klo 9.11: |  | 

| 
|       
 Matti Kuuva

| Ville: Mutta onko sun emolevy vaakatasossa?| Torstaina,  21. helmikuuta, 2002 - klo 9.13: |  | 

| 
|       
 | Ei kun pystytasossa.Jos se ois vaakatasossa luulisin että turbokortin liitospaikka ei tykkäis ku kortti painais alaspäin liitoskohtaa.| Torstaina,  21. helmikuuta, 2002 - klo 10.07: |  | 

| 
|       
 Matti Kuuva

| Kyllähän se tiukka on se liitos. Itselläni toimii mainiosti.| Torstaina,  21. helmikuuta, 2002 - klo 14.03: |  | 

| 
|       
 Mika Hanhijärvi

| JPQ: no minä ainakin sain sen korotusosan ilmaiseksi kaupanpäälle| Torstaina,  21. helmikuuta, 2002 - klo 15.08: |  | 
   Noin siis uutta tornia ostaessa. Muistaakseni Amigator:lta tuon ostin.

| 
|       
 Mika Hanhijärvi

| JPQ: niin ja eihän sen korotusosan ainut tarkoitus ollut tuo| Torstaina,  21. helmikuuta, 2002 - klo 15.12: |  | 
 väyläkortin mahduttaminen, noita korotuspalikoitahan voi iskeä
 useamman päällekkäin, eli siinämielessä toki halusivat siitä rahaa.
 itse kuitenkin tosiaan sain yhden korotusosan ilmaiseksi, johtui ehkä
 siitä että hankin yhdelläkertaa Infinitiv-tornin, korotusosan ja
 väyläkortin.

| 
|       
 Jarmo Piippo

| Ibe U: Molempi parempi, minulla on tämä pääkone-A1200 tornissa,| Torstaina,  21. helmikuuta, 2002 - klo 20.12: |  | 
 ja vierellä hyrrää original-koteloinen A1200. Herkkuva. ;)

| 
|       
 Ibe U

| Katselin eilen Amigan malleja netistä, ainoa orginaali amiga kotelo mihin mahtuisi A1200:n emo on A1000 eli jos jollakulla olisi sellainen kotelo niin ostaisin pois. Aika mahduttamiseksi se menisi kuvista päätellen kotelo on aika matala.| Perjantaina,  22. helmikuuta, 2002 - klo 9.19: |  | 

Iski vaan sellainen fiilis että pitäisi saada Amiga orginaaliin  C= koteloon.

| 
|       
 jPV

| En kyllä ymmärrä miksi A1200:n emo A1000:n koteloon kannattaisi laittaa. Eihän sellaiseen mahdu mitään muuta sitten, eikä ole edes romppuasemalle paikkaa. Olen nähnyt A1200+bppc+bvision a2k:n kotelossa, mutta se taas on aika ruma paketti nykypäivänä (: a2k:n kotelo taitaa olla isoin pöytämallinen Amiga.| Perjantaina,  22. helmikuuta, 2002 - klo 12.20: |  | 

| 
|       
 Ibe U

| Noh tuli vai sellainen fiilis että olisi "kiva" jos kone olisi jossain orginaalissa C= lootassa.| Perjantaina,  22. helmikuuta, 2002 - klo 12.58: |  | 

Omaan koteloon en sitä enää laita.

Kyllähän sitä etulevyä pystyy sahaamaan cd:tä varten.

Ei ehkä mikään järkevä projekti mutta.......

Toisekseen en halua tornikoteloa, nykyään kone on varmasti rumassa vuoden 3 ja 6 mallisessa PC:n pöytä kotelossa.

| 
|       
 Jani Kuituniemi

| Ei kai kukaan A1000 konettaan sen kotelosta poista?| Perjantaina,  22. helmikuuta, 2002 - klo 13.02: |  | 
 On sillä sentään sen verran nostalgia arvoa

| 
|       
 Ibe U

| Luulisi että risoja kotelomallisia amigoita olisi pilvin pimein???| Perjantaina,  22. helmikuuta, 2002 - klo 14.11: |  | 

Nurkissa, kaapeissa, autotalleissa,,,, ;-)

| 
|       
 Jani Kuituniemi

| No jos jollain on risa A1000 niin otan sen mielelläni| Perjantaina,  22. helmikuuta, 2002 - klo 19.44: |  | 
 vastaan lahjoituksena

|