| Kirjoittaja | 
Viesti | 

Petteri
  | |  Maanantaina,  7. toukokuuta, 2001 - klo 14.19:    |  |    Onko A1200:lle olemassa sellaista videoliitäntään tökättävää palikkaa, jonka avulla normaalit videotilat saisi näkyviin SVGA-monitorilla? Siis eräänlainen kovotason mode-promoter. 

|  

Tatu Tamminen
  | |  Maanantaina,  7. toukokuuta, 2001 - klo 20.21:    |  |    Hmm.. en tiedä mihin ulkoinen ScanDoubler tökätään, mutta luulen, että se laitetaan videoliitäntään. Itselläni oli sisäinen ScanDoubler, joka tuli emolevylle kiinni. Kannattaa kysellä Gentle Eye:ltä. 

|  

Tripper
  | |  Tiistaina,  8. toukokuuta, 2001 - klo 11.33:    |  |    Ulkoinen menee videoliitäntään juu..siitä sit suoraan svga-monttuun. 

|  

J.
  | |  Torstaina,  17. toukokuuta, 2001 - klo 9.42:    |  |    Itse olen käyttänyt scandoubler/flickerfixer-sysdeemaa (Gentleltä, muistaakseni Scanmagic nimeltään). Siinä on kaksi osaa. Toinen liitetään ilmeisesti videopiiriin (painetaan piirin päälle kiinni) ja toinen videoliitäntään. Osat kytketään lattakaapelilla toisiinsa ja SVGA-monttu siihen videoliittimeen kiinni tulevaan kipaleeseen. Kaikki näyttötilat eivät toimi mutta itse käytän normaalisti PAL hires-laced-tilaa ja se pelaa kuin junan vessa. Myös lores toimii. 

|  
  |