Kirjoittaja |
Viesti |
Petteri
| Maanantaina, 7. toukokuuta, 2001 - klo 14.19: | | Onko A1200:lle olemassa sellaista videoliitäntään tökättävää palikkaa, jonka avulla normaalit videotilat saisi näkyviin SVGA-monitorilla? Siis eräänlainen kovotason mode-promoter.
|
Tatu Tamminen
| Maanantaina, 7. toukokuuta, 2001 - klo 20.21: | | Hmm.. en tiedä mihin ulkoinen ScanDoubler tökätään, mutta luulen, että se laitetaan videoliitäntään. Itselläni oli sisäinen ScanDoubler, joka tuli emolevylle kiinni. Kannattaa kysellä Gentle Eye:ltä.
|
Tripper
| Tiistaina, 8. toukokuuta, 2001 - klo 11.33: | | Ulkoinen menee videoliitäntään juu..siitä sit suoraan svga-monttuun.
|
J.
| Torstaina, 17. toukokuuta, 2001 - klo 9.42: | | Itse olen käyttänyt scandoubler/flickerfixer-sysdeemaa (Gentleltä, muistaakseni Scanmagic nimeltään). Siinä on kaksi osaa. Toinen liitetään ilmeisesti videopiiriin (painetaan piirin päälle kiinni) ja toinen videoliitäntään. Osat kytketään lattakaapelilla toisiinsa ja SVGA-monttu siihen videoliittimeen kiinni tulevaan kipaleeseen. Kaikki näyttötilat eivät toimi mutta itse käytän normaalisti PAL hires-laced-tilaa ja se pelaa kuin junan vessa. Myös lores toimii.
|
|