Kirjoittaja |
Viesti |
Luoma
| Torstaina, 19. huhtikuuta, 2001 - klo 15.03: | | Bvision-grafiikkakorttini palasi äskettäin takuuhuollosta saksasta (yli puolen vuoden odottelun jälkeen... kirosana.) Mutta eihän mokoma tietenkään toimi vieläkään(!) ongelmitta, kaikissa näyttötiloissa jotka ovat alhaisempia kuin 24bit (1-8/15/16) on joka kahdeksannen vaakapikselin kohdalla (eli näytöllä on pystysuoria viivoja) väreissä ilkeä vääristymä. Koneessa on os3.5 ja cybergraphx4 uusimmilla bvisionin ajureilla ja joskus aikaisemmin on kortti toiminut täydellisesti samalla kokoonpanolla. Kaapeleita on irroteltu ja kiinnitelty, sekä kokeiltu toisellakin monitorilla, ei minkäänlaista vaikutusta. Osaako kukaan sanoa tästä mitään? Ongelma itse kortissa?
|
Tripper
| Torstaina, 19. huhtikuuta, 2001 - klo 15.31: | | Kannattaisi varmaan kokeilla vielä toisella koneella, jos mahdollista. Silloin ainakin olisi varmempaa tietoa että onko vika kortissa..
|
Tommi Nieminen
| Torstaina, 19. huhtikuuta, 2001 - klo 22.49: | | Mun bvisioni näyttää kahden screenin jälkeen vihreitä pystyviivoja 800y pixelistä etenpäin sekä kaikki 3d on pelkkää sotkua. DCE malli, aina toiminut noin oudosti, osasyy saattaa olla pikkuviallinen ppcturbo jota en viittis saksaan lähettää...
|
Kannala Kimmo
| Perjantaina, 20. huhtikuuta, 2001 - klo 15.48: | | Niin ikään yhdellä kaverilla täällä Oulussa tekee bvisioni joitain ihmeviivoja näytölle. Se nykyinen viivoja tekevä bvisioni on DCE:ltä (p5:n bvisioni leves totaalisesti, kukahan osais korjata).
|
J-P
| Tiistaina, 24. huhtikuuta, 2001 - klo 16.38: | | No, mulla oli kans 3D:n kans ongelmia, pelien tekstuurit muuttui vihertäviksi, lähinnä, AMPilla näkyi joskus vaakasuoria viivoja satunnaisesti. Tilanne korjaantui sillä, kun vähensin WB:n värejä 16-bittiseksi. Eli ilmeisesti grafiikkamuistissa on ongelmia? Asennuksessa tosin lähti pintaliitosvastus irti... Sain itse juotettua kiinni. J-P
|
Tommi Nieminen
| Tiistaina, 24. huhtikuuta, 2001 - klo 23.42: | | Mullakin lähti vastus irti, mutta itse PPC:tä. Tietenkin kärähti jotain siellä sisällä kun tuuletin oli hajonnut samaan aikaan, joten se varmaankin ongelmia aiheuttaa pikemmin kuin BVision.
|
|