Kirjoittaja |
Viesti |
KimmoK
| Tiistaina, 21. lokakuuta, 2008 - klo 21.48: | | Oottako Amigamaisuuksillanne taltioineet DVD levyjä divx tai mpeg4 muotoon? Tai edes ripanneet ihan mpeg2:na? Tuolla on videoCD käpistelyyn softat mutta se ei sano sanaakaan DVD tuesta. Eli mpeg1 lienee tuettu mutta ei mpeg2? http://www.vcdgear.com/ Entä onko digitv vastaanotinpulikat saatu toimimaan??
|
Frn
| Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2008 - klo 15.25: | | MorphOS:lle löytyy ainakin mencoder, jolla dvd:t siirtyvät eri muotoihin. Hidasta se on kyllä ja optioita on niin paljon, etten jaksanut niihin perehtyä kovin hyvin. Jostain netistä taisi löytyä jotain kohtalaisia perusasetuksia. Toimii se kuitenkin. Digitv-asiaan täysi arvaus, että ei. En ole ainakaan huomannut.
|
KimmoK
| Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2008 - klo 19.23: | | Kiva tietää että edes jotakin (jo) on tarjolla. Olen Ubuntussa käyttänyt DVD:rip -ohjelmaa ja se ok työkalu. Siinä on myös laskentacluster -tuki ihan vakiona mukana, joten sillä vois valjastaa lisää laskentatehoa vähävirtaisten amigamaisuuksien rinnalle.
|
jPV
| Keskiviikkona, 22. lokakuuta, 2008 - klo 21.58: | | Kyllähän uus mencoder on tullu aina mplayerin päivittyessä... eli aika säännöllisesti MorphOS:lle. Sillä pitäis kyllä hoitua hommat oikein. Itse olen vaan re-enkoodannut digikameran videot mpeg-4:ksi, mutta kyllä monet DVD:eitäkin sillä rippailee.
|
|