| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 Tuomo

| Olisiko kiva järjestää täällä pääkaupunkiseudulla 8/16-bittisten kokoontumisajot? Kun on nyt kertynyt näitä koneita kohtuudella nurkkiin pyörimään, niin olisi mukava käydä vähän esittelemässä galleriaa. Tuossa hiljattain oli näköjään Winter Games -tapahtumat niin eikö sitä kannattaisi jatkaa? Itse missasin valitettavasti ko häppeningin.| Maanantaina,  30. huhtikuuta, 2007 - klo 1.33: |  | 

Teema voisi olla muutakin kuin pelkkiä tietokoneita, esim. kasaribiittiä taustalle soimaan ja kevyttä kaljoittelua aidossa pioneerihengessä :D

|  |       
 Jarmo Piippo

| Kuulostaa jees idealta, tosin Sakun/yhdistyksen nimeä ei voi käyttää, jos tilaisuudessa korkin päälle astutaan. :-)| Maanantaina,  30. huhtikuuta, 2007 - klo 2.21: |  | 

|  |       
 larrylotter

| Jep jep, kannatetaan, mutta ikää (aivan vielä) ei ole pulloon| Lauantaina,  5. toukokuuta, 2007 - klo 15.55: |  | 
 tarttumiseksi, eikä liiemin innostusta. Mutta  muuten, milloin ja
 missä? Ehdotuksia?

|  |       
 Jarmo Piippo

| Houkutelkaa Apache järjestämään toinenkin miitinki?-)| Lauantaina,  5. toukokuuta, 2007 - klo 17.04: |  | 

(PS. Enpä minäkään ole pullottelua kaipaamassa, kun olen absolutisti.)

|  |       
 Finlandia

| Absolutisti juo *vain* Absolut-vodkaa.| Sunnuntaina,  6. toukokuuta, 2007 - klo 1.57: |  | 
 Itse en juo edes viiniä, ainakaan kuohutonta. 4,7% longdrinkistä tulee jo outo olo.

|  |       
 larrylotter

| Niin Apache, mitens on? Tarttuisitko tehtävään, jos tällä kertaa tulisi enenpi porukkaa?| Maanantaina,  7. toukokuuta, 2007 - klo 12.00: |  | 

|  |       
 hannkesk

| Hei!| Maanantaina,  7. toukokuuta, 2007 - klo 15.31: |  | 

Hieno idea, että kesällä järjestettäisiin pääkaupunkiseudulla AMIGA-tapaaminen. Itse en ole pullojen kilistelystä kiinnostunut (absolutisti), mutta tapaaminen kiinnostaisi lähinnä amiga-hardwaren ja softwaren puolesta.

Amiga 1200
 Amiga 600
 C64
 jne..

|  |       
 Jani Kuituniemi

| Idea hyvä.| Tiistaina,  8. toukokuuta, 2007 - klo 10.24: |  | 

|  |       
 Jupp3

| Jos tällä kertaa on parempaan aikaan, niin pitääpä yrittää tulla paikalle| Tiistaina,  8. toukokuuta, 2007 - klo 16.49: |  | 

|  |       
 hannkesk

| Kesäkuun alku olisi sopiva!| Tiistaina,  8. toukokuuta, 2007 - klo 19.32: |  | 

Voisin raahata paikalle amiga 1200HD, amiga 600HD, amiga 500 ja c64 (action replay 6 + MMC64) ihmeteltäväksi, jos sopiva aika löytyy?

Harmi mulla ei ole datatykkiä. Ainoastaan kolme monitoria.

Voisihan tilaisuudessa vaikka laittaa ylimääräisiä koneita myytäväksi/vaihdettavaksi halukkaille?

Mulla olisi kaapin pohjalla muutama c64 ja yksi amiga 1200 ylimääräisenä.

|  |       
 Jani Kuituniemi

| Minulla on yksi c128dcr, jonka voisin tuoda jos pääsen paikalle.| Keskiviikkona,  9. toukokuuta, 2007 - klo 18.17: |  | 

|  |       
 wizor

| Ei mikään hassumpi idea kyllä| Perjantaina,  11. toukokuuta, 2007 - klo 12.06: |  | 

A1200 voisi hyvinkin mahtua reppuun muutaman olusen seuraksi :-P

|  |       
 larrylotter

| Ja mulla on A500HD, jonka voisi raahata mukaan. Mutta kukaa ottaa jräjestämis tehtävän kontolleen??? muuten homma kuivuu kasaan jos kukaan ei nyt tartu toimeen.| Perjantaina,  11. toukokuuta, 2007 - klo 12.23: |  | 

Ja tuo ylimäärästen koneiden vaihto kuulsotaa kanssa hyvältä idealta, lisää ideoita/ehdotuksia??

|  |       
 Jupp3

| CD32 tulossa, mikäli aika sopii tällä kertaa.| Perjantaina,  11. toukokuuta, 2007 - klo 12.55: |  | 

|  |       
 hannkesk

| Ehdotukseni olisi, että tapahtuma pidettäisiin kesäkuun aikana. Esimerkiksi viikollakin joku kesäilta voisi olla hyvä.| Perjantaina,  11. toukokuuta, 2007 - klo 20.14: |  | 

Tapahtuma voisi keskittyä esim. amiga 1200/600/500/c32 ja commodore c64/c128 laitteistoihin ja niihin liittyviin ohjelmiin ja peleihin.

Tapahtumassa voisi olla ylimääräisten koneiden vaihto/myynti mahdollisuus. Se voisi houkutella uusia harrastajia mukaan.

|  |       
 Jupp3

| >Tapahtumassa voisi olla ylimääräisten koneiden vaihto/myynti mahdollisuus. Se voisi houkutella uusia harrastajia mukaan.| Lauantaina,  12. toukokuuta, 2007 - klo 1.35: |  | 

Kuten myös mahdollisuus kirjoittaa adf / d64-imageja aidoille (omille) levyille. Muutaman kerran tälläkin foorumilla on pistänyt silmään tapaukset, joissa koneen mukana tullut workbench-levy (tms) on rikki tai sitä ei tullut ollenkaan.

Mitä mieltä olette? Keillä olisi sopivaa laitteistoa? Omassa A1200:ssa ei korppuasema toimi ja ulkoisten asemien sijainnista Suomessa ei ole tietoa, mutta omistan (erittäin hitaan) parallel-porttiin tulevan 1541-adaptorin. Jos vain löydän sen...

|  |       
 hannkesk

| Mulla on sekä nollakaapeli amiga ja pc välille. Lisäksi löytyy xm1541-kaapeli c64 ja pc välille.| Lauantaina,  12. toukokuuta, 2007 - klo 11.34: |  | 

Mukaan pitäisi ottaa kannettava pc.

|  |       
 larrylotter

| Joo, mulla olisi tarve WB 2.0 levyille...| Sunnuntaina,  13. toukokuuta, 2007 - klo 20.52: |  | 

|  |       
 larrylotter

| mutta onko kenelläkään tykkiä, sellaisia mielellään saisi olla enemmänkin mitä yksi? Ja pitäisikiö joku tila vuokrata, mielellään hyvien kulkuyhteyksien takaa?| Sunnuntaina,  13. toukokuuta, 2007 - klo 20.54: |  | 

|  |