Kirjoittaja |
Viesti |
TSK
| Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 1.02: | | Amiga.inc http://www.amiga.com on uusinut webbisivustonsa !
|
TSK
| Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 1.09: | | Tuolla uudella sivustolla näkyy olevan heti ekalla sivulla vaihtuva kuva AOS4.0:n WB ruutukaappauksista (image album) joita on tallennettu AmigaWorld:in sivustolle. Meikäläisen kaappaus oli just näkyvillä missä mulla on WB:n taustakuvana Lordi viime vuonna euroviisuissa (Suomi-hattu päässä). :-) Mukavaa. Niin ja nätti tyttö kuvassa. Ja kiva pomppupalloanimaatio.
|
jPV
| Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 6.26: | | Aika karmee.. oisivat nyt edes graafikon palkanneet. Ja flashiakin... Tollanen geneerinen nykypaske, joka ei edes yritä toimia Amigan omilla selaimilla. Entinen oli paljon parempi.
|
KimmoK
| Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 9.28: | | Ei ne nättejä ole olleet mun mielestä ennenkään nuo Amiga Incin sivut. Onkohan sivustot nykyisin intialaisten tekemät? But anyway, kiva jos mainostavat AOSiakin.
|
Janne
| Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 10.42: | | On tuo parempi kuin vanha, mutta sisältö on entistä kryptisempää ja omituisempaa... Minä en vain tajua mitä ihmettä puuhaavat - en ole tainnut enää muutamaan vuoteen tajuta.
|
densho
| Keskiviikkona, 18. huhtikuuta, 2007 - klo 13.26: | | Luin tuon etusivun aluksi väärin "Solutions for digital lying"
|
Boogie
| Torstaina, 19. huhtikuuta, 2007 - klo 10.37: | | Amiga haluaa profiloitua ihq-oikeaksi pikkupelifirmaksi, wow. Janne: Sama juttu, en ymmärrä. Jotenkin nuo suureelliset jutut ja tuo pikkupelibusiness on aivan eri planeetalta, eivätkä tunnu liittyvän mitenkään toisiinsa. Ratsastaako Amiga vain tuolla (teknologia-)maineellaan kuin rautaritari tuulihattuleivoksella ? Elämässäni olen pariin kevyeen käsittämättömyyteen törmännyt, mutta kaikki tämä Amiga-systeemi on kyllä Top,.. ja huipulla tuulee!
|
KimmoK
| Torstaina, 19. huhtikuuta, 2007 - klo 12.58: | | USA on hullu maa. mennä nyt ja ampua hyviä kuteja hukkaan 30 "viattomaan" ihmiseen kun pahikset on jossain ihan muualla. ... kentissä kait nykyään.
|
|