Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Keskiviikkona, 14. helmikuuta, 2007 - klo 5.31: | | Eli yritin ohjeita noudattaen tehdä suotimen jonka suodattaisi halutun merkkijonon esimerkissämme vaikkapa päärynä otsikossa niin se siirettäisiin toiseen kansioon se minkä sain mitenkään toimimaan rupesi lappomaan kaikkia maileja kohde kansioon pysäytys sujui vain resetillä. Eli voisiko joku kertoa suomeksi miten teen filtterin että jos viestin otsikossa tietty osamerkkijono (esimerkissä päärynä) se siiretään haluttuun kansioon.
|
Jape
| Keskiviikkona, 14. helmikuuta, 2007 - klo 12.46: | | Makuasioita kaikki, mutta minäkin käytin ennen spammeja SimpleMail:a, nykyisin YAM:ia...
|
JPQ
| Keskiviikkona, 14. helmikuuta, 2007 - klo 20.26: | | Jape: YAM on parempi mutta mulla tuli aikoinaan sen kanssa ongelmia miksi vaihdoin enkä saa nykyään MOSissa edes YAMia toimiin.
|
TSK
| Torstaina, 15. helmikuuta, 2007 - klo 10.37: | | JPQ: Kai sä käytät YAM:in "nightly build"-versioita. YAM:istahan on omat MOS-versiot erikseen. Olisko toimimattomuuden syy vaan jonkun MUI komponentin puute tai liian vanha versio ? Linkki
|
Jani Kuituniemi
| Torstaina, 15. helmikuuta, 2007 - klo 11.43: | | Itse olen käyttänyt YAM:ia ihan aikaisista 1.x versioista lähtien eikä niiden kanssa ole ollut mitään ongelmia. Välillä on kyllä totuuden nimissä pitänyt metsästää jotain MUI-kirjastoa jota ei tule mukana paketissa mutta joka tarvitaan.
|
JPQ
| Torstaina, 15. helmikuuta, 2007 - klo 18.26: | | TSK: MUI juttujen puutetta muistelen. Ja ei se silti auta siihen että se vanhakaan ei aukonut classic amigalla enään omaa mailiarkistoaan. Eikä varmaan aukaise simplemailin arkistoa.
|