Kirjoittaja |
Viesti |
Sami Ylönen
| Sunnuntaina, 12. kesäkuuta, 2005 - klo 15.20: | | Onkohan täältä mahdollisesti kukaan muu ajatellut lähtevänsä kyseiseen tapahtumaan? Kyseessähän on vanha Amiga-tapahtuma joka on nykyisellään käsittääkseni laajentunut kattamaan kaikenlaista aiheeseen liittyvää. Lisätietoa saapi 0xAA.org. Tapahtumanhan järjestää Cloanto joka osallistui muinoin myös Saku 2001- tapahtumaan. Sikäli kun mitään maata mullistavaa ei tapahdu (sattuneista syistä moisetkin tilanteet ovat mahdollisia) oli tarkoituksenani mennä paikan päälle Udineen noin viikoksi. Saavun tosin itse täältä etelästä (Kreikan kautta) tuonne pohjoiseen Italiaan...
|
Sami Ylönen
| Perjantaina, 24. kesäkuuta, 2005 - klo 17.42: | | Eikö kekään? No ei sitte! Törmäilemisiin.
|
Sami Ylönen
| Maanantaina, 4. heinäkuuta, 2005 - klo 23.54: | | Been there, done that. Eli tulipahan käytyä moikkaamassa italiaanoja ja kuuntelemassa höpötystä. Hämmästyksekseni jo antiikin aikana suuressa ja mahtavassa sivistysvaltiossa hyvin harva puhuu kansainvälisempää lontoon kieltä (oletettavasti kuitenkin useampi kuin Ranskassa). Kuvia on, tekstiäkin, mutta koska olitte niin kovin aktiivisia aiheen suhteen odottanette sitten seuraavaan Saku-lehteen asti. Kannattaa muuten odottaa innolla tulevaa Amiga Forever -julkaisua, itse emulaatio-paketin uusista ominaisuuksista puhumattakaan: siinä on yli kuusi (6) tuntia vanhoja mielenkiintoisia Amiga-aiheisia dokumentteja DVD-muodossa. Niistä puheen ollen, mikäli jollain on mielenkiintoa väsätä niille suomenkielistä tekstitystä (eli kääntää valmiista lontoonkielisestä tekstistä) niin arpokaapa maililla vaikka minulle, koska lupauduin jo itse moista tekemään. Aikaahan minulla on, K-maassa ei ole kiire. Että näin, hotellista gprs:n välityksellä täältä tähän.
|
Joanna
| Keskiviikkona, 13. heinäkuuta, 2005 - klo 0.06: | | Asiaan liittyvä nettipoiminta.. Kuva linkki kuvasivuille. enemmän kuvia
|
Piru
| Keskiviikkona, 13. heinäkuuta, 2005 - klo 1.43: | | mr Ylönen havaittu kääpiöiden keskeltä.
|
q
| Keskiviikkona, 13. heinäkuuta, 2005 - klo 2.39: | | Amiga Forever 2005 - mikähän on julkaisutahti, jos tekstitystä DVD-levyihin nyt suunnitellaan? Maukkaalta kuullostaa..
|
|