Kirjoittaja |
Viesti |
Fabio
| Keskiviikkona, 14. tammikuuta, 2004 - klo 8.01: | | Olis mukava päästä vähän pelaan lähiverkossa. Olisko ketään Tampereelta päin jota kiinnostais kanssa. Mitä isompi porukka sitä mukavampaa olis.
|
miksuh
| Maanantaina, 19. tammikuuta, 2004 - klo 13.09: | | Eikös olisi pienimuotoinen demoparty parempi ajatus, kuin pelkät lanit ? Pelkiulle laneille en ole koskaan eksynyt
|
Tohtori AivoTurmio
| Perjantaina, 30. tammikuuta, 2004 - klo 4.19: | | jos kyse on jonkin sortin amiga Lanituksesta, niin voisin kenties vaivautua vaikka tampereellekin asti ajamaan. Ei lupaus mutta kiinnostuksen ilmoitus.
|
Britelite/Dekadence
| Perjantaina, 30. tammikuuta, 2004 - klo 14.17: | | Tässähän vois tosiaan mainita siitä että oltais järkkäämässä amigapartyja kesäkuussa Turussa (alustavasti 11-13.6). Olisikohan kiinnostuneita tarpeeksi, eli ~50 ihmistä?
|
Fabio
| Maanantaina, 2. helmikuuta, 2004 - klo 9.46: | | Ketään tamperelaisia kuulolla ? itse en myöskään ole tampereelta mutta läheltä kuitenkin.
|
hooligan/dcs
| Maanantaina, 2. helmikuuta, 2004 - klo 11.19: | | @Britelite voishan sitä pari tuopposta tulla kaatamaan.. katsellaan.
|
Pete
| Maanantaina, 2. helmikuuta, 2004 - klo 15.44: | | Joo mää oon Tampereelta ja saattaishan tuo lanitus kiinnostaa, jos porukkaa sais tarpeeks kasaan...
|
Neoex
| Tiistaina, 17. helmikuuta, 2004 - klo 13.41: | | Samoin minä olisin Tampereen seudulla kiinnostunut. Minkä moista systeemiä ajatellen? Meinatenkin tällä hetkellä vain A500 ja A600 kasassa...
|
Neoex
| Tiistaina, 17. helmikuuta, 2004 - klo 13.42: | | Niin ja pieni demoparty on aina hyvä idea =)
|
Fabio
| Torstaina, 19. helmikuuta, 2004 - klo 8.00: | | Joo ja jos on jotain ongelmia jonkin kanssa niin voidaan yhdessä pähkäillä ratkaisua.
|