Kirjoittaja |
Viesti |
Jope
| Tiistaina, 18. marraskuuta, 2003 - klo 20.23: | | http://www.showoffmedia.no/amigafjell.jpg Myyjän email (jos toimii) shamron@amiga.org Kaikki kerralla. :-)
|
Joanna
| Tiistaina, 18. marraskuuta, 2003 - klo 20.35: | | Jep. Huomasin.. mutta ei ole varaa hankkia ..
|
JPQ
| Tiistaina, 18. marraskuuta, 2003 - klo 21.15: | | minkä alan firma noita myy ?jos on firma ? Nami nami eikun toivomaan noille hyvää kotia vaikka itse en voi antaakkaan sitä.
|
jansa
| Tiistaina, 18. marraskuuta, 2003 - klo 22.20: | | No huh, aika kunnioitusta herättävä kasa.
|
Fabio
| Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 7.53: | | Boogie on yrittänyt mulle metsästää nelitonnisen emolevyä, täytyy mainita tuosta hänelle.
|
Ibe U
| Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 8.26: | | Voishan yrittää kerätä kimppa tarjousta. Nehän voi saada yllättävänkin halvalla esim vaikka 1200€, tai ainahan voi tarjota. Noista A4000:sta, läjässä ei kuitenkaan ole 030:a nopeampia koneita. Tietysti niiden suomeen saaminen voi olla ongelma. Mua kiinnostaisi cdtv ja a4000
|
jansa
| Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 11.21: | | "Tietysti niiden suomeen saaminen voi olla ongelma." Joo, taisipa olla niin, että myyjä haluaa, että toi kasa on haettava paikanpäältä Norjasta. Tommosen kasaa ei ihan helpolla mukanaan kuskaa.
|
rRebel
| Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 12.31: | | CD32 ois kiva.. :I
|
Joanna
| Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 13.59: | | Jansa: helpostihan tuommoset mahtuu pieneekin pakettiautoon, luultavasti hieman reilumpi farmariauto riittää sekin.. Tosin matka on hieman pitkä että siitä tulee useamman päivän reissu väkisinkin.
|
Jope
| Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 15.25: | | Muistakaa myös tullimiehen harhauttaminen.. Itse olen joutunut yhden Norjasta ostetun A4000:n harhauttamaan.. En joutunut maksamaan tullia lainkaan! ;-)
|
JPQ
| Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 15.52: | | Jope: törkimys.
|
KimmoK
| Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 19.19: | | Huhu kertoo (ANN & amiga.org) että myytävä tavara ei olisi priimakuntoista ... Muutoinhan nuo nätisti hakis ... ja talvella jään yli kotomaahan ...
|
JPQ
| Keskiviikkona, 19. marraskuuta, 2003 - klo 21.08: | | KïmmoK: sitten ei ole väliä jos huhu pätee myyköön vaikka ikuisesti. Eli jos huhu pätee niin harmitus vähenee.
|
Jope
| Perjantaina, 21. marraskuuta, 2003 - klo 16.30: | | Ei noissa muuta vikaa oo ku liimajälkii ja kolhuja. Tuoreimman tiedon mukaan ukko myy niitä erikseen myös, joten koko satsia ei ole pakko ostaa. Hetken mietin, että pitäiskö itsekin laittaa rahaa, mutta mitähän mä toisella A4000:lla teen, nykyinenkin on jo sen verta vähällä käytöllä, kiitos Pegasoksen. ;-)
|
JPQ
| Perjantaina, 21. marraskuuta, 2003 - klo 17.25: | | Jope: kyllä nekin vaikuttaa siihen mitä on valmis maksamaan.
|
Jope
| Lauantaina, 22. marraskuuta, 2003 - klo 10.52: | | Joo, mutta pahimmat kommentit oli, että ne olis ollu tyhjiä laatikoita vaan..
|
JPQ
| Lauantaina, 22. marraskuuta, 2003 - klo 15.09: | | Jope: oho kun en jaksa noita foorumeita kamalasti seurata englannin lukeminen käy voimme joskaan ei kielitaidon vaan lukemisen takia.
|
jansa
| Lauantaina, 22. marraskuuta, 2003 - klo 16.31: | | Ottiko joku tosissaan ton heiton, että ne olis pelkästään tyhjiä bokseja... voi elämä, olihan siinä hymiöt mukana... Mutta tosissaan, kyllähän noilla C= Amigoilla alkaa jo olla ikää eli ei niitä varmaan ihan priimakuntoisina niin hirveästi ole.
|
JPQ
| Lauantaina, 22. marraskuuta, 2003 - klo 20.14: | | Jansa: varsinkaan joka kodin vakio varustukseen kuuluvaa laitetta tai siis sellaista joka pitäisi olla joka kodissa eli Amiga4000:nen. PS. Mulla ei ole ei ollut escom hintaan varaa ostaa sitä eikä Commodore aikana olisi edes käynyt mielessä edes tipan tippaa.
|