Kirjoittaja |
Viesti |
mkl
| Perjantaina, 23. toukokuuta, 2003 - klo 4.56: | | PC:n floppykontrolleri ei tunnetusti osaa Amigan korppuja. Mutta mites Macit? Esim. jos tarvitsee kannettavan Amigaemulaattorilla, niin lukeeko joku poweribookki Amigan diskejä?
|
Piru
| Perjantaina, 23. toukokuuta, 2003 - klo 10.26: | | Tuntematta asiaa tarkemmin, sanoisin että ei. Mac-rauta on floppyasioissa aika pitkälti identtinen PC:n kanssa.
|
JPQ
| Perjantaina, 23. toukokuuta, 2003 - klo 14.11: | | Asiaa käytännössä tukien amiga on ainoa joka lukee jos sekään Amigan diskettejä. 100%:sen varma en ole mutta luulen että tulee sama "jäykkyys" vastaan kui PC:eessä. Kait joku Guru sen olisi virittänyt toimimaan jos onnistuisi.
|
itix
| Perjantaina, 23. toukokuuta, 2003 - klo 14.25: | | Ei lue. Mäkki käyttää nykyään ihan normaaleja PC-korputtimia. Tosin kahdella korputtimella voisi onnistua jos porttaa sen ihme hilavitkutinsoftan MS-DOS:sta. Mutta siinäkin pitäisi kai iskeä rautaa sen verran joten tuskin...
|
itix
| Perjantaina, 23. toukokuuta, 2003 - klo 14.38: | | Äh, siis tarkoitin tietysti sitä että levykeohjain on kyvytön lukemaan Amiga-korppuja. Itse asemastahan se ei ole kiinni.
|
Joanna
| Perjantaina, 23. toukokuuta, 2003 - klo 15.22: | | Aussit on olleet kasaamassa joitin hardishärpkettä jolla pitäisi Amigan levyjen luku onnistua varmemmin kuin tuolla 2 levyn mutta en one nähnyt sitä sitten missään etten tiedä tuleeko ja milloin... Käytännössä ainoat varmat tavat ovat oikea Amiga (siis ei AmigaOne) tai Catveasel ...
|
JPQ
| Perjantaina, 23. toukokuuta, 2003 - klo 15.24: | | Joanna: taisipa joku teollinen levykkeen kopiointikin laite selvitä amigan disuista joskus siis sellainen millä tehtaassa pelit monistetaan. Näin käsitin että oli sellainen "tyhmä" sydeemi joka yrittäntkään löytää datasta järkeä.
|
mkl
| Keskiviikkona, 28. toukokuuta, 2003 - klo 15.25: | | Miten tuon Amiga-levyjen lukemisen ja kirjoittamisen saisi kannettavaan jotenkin järkevästi? Eipä taida olla valmista systeemiä tuollaiseen. Uutta kannettavaa tuskin muutenkaan uskaltaa mennä avaamaan, jotta saisi sisäisen korppuaseman tällä tavoin toimimaan.
|
JPQ
| Keskiviikkona, 28. toukokuuta, 2003 - klo 15.42: | | mkl: no niissähän ei ole kait PCI/ISA paikkoja ollenkaan eli CatWeasel ei tule kyseeseen eli eipä taida mulle ainakaan tulla mitään ratkaisua mieleen ikävä kyllä.
|