Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Torstaina, 30. tammikuuta, 2003 - klo 19.57: | | Mistä löytyisi noiden PowerPC prossujen hintoja ? (uutena tietenkin) PS. Olen yrittänyt hakea.
|
Jari
| Perjantaina, 31. tammikuuta, 2003 - klo 13.01: | | www.macsales.com ainakin myy macin kiihdytinkortteja ja xlr8 tai joku vastaava on saman tyylinen shoppi jenkeissä. Niillä oli niin edullisia G4 kortteja sillon kun AmigaOnesta ruvettiin puhumaan että meinasin pudota penkiltä.
|
JPQ
| Perjantaina, 31. tammikuuta, 2003 - klo 13.22: | | Jari: Jaahas,Kappas vain arvasit että yritän tutkia paljonko prossun osuus on noissa emoissa. Eli mitä enempi sitä OKoompi hinta.
|
Anu Seilonen
| Sunnuntaina, 2. helmikuuta, 2003 - klo 20.53: | | Suomessa ainakin mac&carry myy prosessorikortteja. Sivusto vaatii kaiketi flashia tms. joten tässä suora linkki prosessorikortteihin. Itse en noista sen enempää tiedä.
|
Jari
| Maanantaina, 3. helmikuuta, 2003 - klo 16.10: | | Joo, arvasin. Voikohan olettaa että kiihdytinkorttivalmistajat joutuvat samalla tavalla "kilpailemaan" jäljelle jäävistä prosessoreista, jos apple:n etuosto-oikeus -vai mikä se nyt sitten on- pitää paikkaansa. Siis noiden kiihdytinkorttien hinnoista voi päätellä vähän mitä g3 maksaa thendicille. ja amerikassahan kaikki on kuluttajalle halvempaa kuin täällä suomessa..
|
JPQ
| Maanantaina, 3. helmikuuta, 2003 - klo 16.28: | | Jari: paitsi Genelecin kaijuttimet lienevät täällä halvempia niin mulle ainakin väitettiin.. Että turha on yleistää mutta toisaalta suomalainen ruoka lienee parempaa kuin jenkki ruoka. Vaikka itse syönkin mieluiten: pizza(jossa juustoa ja katsuppia),lasagnea (pinaatti),makaroonia,spagettia,ja sinihome juustoa. Eli mikä kotimaisuus joku voisi kysyä ?
|
|