| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 Niko
 Käyttäjätunnus: patanegra

Rekisteröity: 4-2014

| Mulla on Amiga 4000:ssa alkuperäinen sisäinen hd-levyasema mikä toimii ihan hyvin, mutta välillä Workbenchissä se alkaa ruksuttamaan ja sitten tulee, että df0:a ei tunnisteta, vähän kun powerista tulevaa virtakaapelia heiluttelee se alkaa taas ruksuttaa ja alkaa toimimaan. Olen yrittänyt vaihtaa sitä virtakaapeliakin, mutta sama ongelma. Olen ajatellut, että onko itse asemassa siinä liittimessä jotain kontaktihäiriötä, onko ehdotusta mitä tehdä ja löytyykö täältä joku suositus kuka osaisi korjata.| Torstaina,  3. heinäkuuta, 2025 - klo 15.43: |  | 

|  |       
 hese
 Käyttäjätunnus: hese

Rekisteröity: 11-2009

| Levykeaseman virtaliittimen juotokset voivat olla murtuneet. Voin korjata levykeasemasi.| Torstaina,  3. heinäkuuta, 2025 - klo 23.48: |  | 

|  |       
 Niko

| Kuulostaa hyvältä Hese. Miten otan yhteyttä? Asun itse pk-seudulla. Sähköpostini on tuossa nimimerkissä. Oot joskus vuosia sitten jotain mulle korjannutkin, varmaan postihommiksi menee.| Perjantaina,  4. heinäkuuta, 2025 - klo 13.54: |  | 

|  |       
 Niko

| Laitoin viestiä sulle Hese, jos on vielä sama sähköpostiosoite sulla voimassa.| Perjantaina,  4. heinäkuuta, 2025 - klo 22.29: |  | 

|  |