MorphOSin nykyään tukemat näyttö kort...

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Yleinen keskustelu » Viestit 2006 » Viestit 06/2006 » MorphOSin nykyään tukemat näyttö kortit ? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Lauantaina, 27. toukokuuta, 2006 - klo 2.08:   
Mitähän näyttökortteja MorphOS tukee nykyään ?
No ainakin AGP Radeon 7000.:) ja mainitkaa ne erikseen ne jolle myös 3d tuki.
ja Pegasos2 on koneena. Sehän kun vaikutti asiaan.

 

hooligan/dcs
Lauantaina, 27. toukokuuta, 2006 - klo 12.25:   
3D:n osalta: http://3d.morphos-team.net/

 

Jupp3
Lauantaina, 27. toukokuuta, 2006 - klo 22.56:   
Radeon 9000 Pro taitaa olla tehokkain tuettu, mutta hankala löytää nykyään (kokemusta on)

Radeon 9250 taitaa olla "isoin tuettu numero", mutta huonompi kuin useimmat muut 9000-sarjan aiemmat kortit.

 

JPQ
Sunnuntaina, 28. toukokuuta, 2006 - klo 1.11:   
Jupp3: Radeon 7000 riittää mulle muuten mutta en tiedä onko lahoamassa epäilys on ja pistin oireista kuten tuosta toisestakin jutusta tässä mailia...

 

jPV
Torstaina, 1. kesäkuuta, 2006 - klo 14.57:   
Tuossa on muuten mun tekemiä 2D-nopeustestejä Pegasos1:llä ja R7000/7500/9200SE/V3-korteilla. Vertailuksi myös jotain a1200 testejä.
http://jpv.wmhost.com/P96Speed_test.txt
Oiskohan muuten mitään natiivia nopeustestiä Mossille?

Radeoneissa harmittaa kun niistä saa kaivaa ja kaivaa tietoja, että mikä malli on Slow Edition ja mikä ei... sais ATI harrastaa pikkasen parempaa mallinumerointia :)

 

itix
Torstaina, 1. kesäkuuta, 2006 - klo 15.32:   
En kyllä usko että natiivi nopeustesti vaikuttaisi merkittävästi nopeuteen (vrt DiskSpeed).

 

itix
Torstaina, 1. kesäkuuta, 2006 - klo 16.07:   
Hah... A1200-060/Voodoo 3 pesi mun Radeon 9200SE kortin mennen tullen RectFill() Pattern testissä.

Omalla Pegasos 2 G4/Radeon 9200SE yhdistelmällä testi antoi 5500 op/s kun A1200:n vastaava tulos on 12500 op/s.

 

jPV
Torstaina, 1. kesäkuuta, 2006 - klo 16.47:   
Sitten ois kiva tietää, että missä noita mitäkin funktiota käytännössä käytetään :). Että mille kannattais antaa eniten painoarvoa... esim mossissa, muissa jne.

 

itix
Torstaina, 1. kesäkuuta, 2006 - klo 17.56:   
Riippuu aika paljon ohjelmasta mutta BitMapScale(), DrawEllipse(), DrawCircle() ja Write#?() funktiot ovat aika turhia.

Ambientin ja MUI:n kannalta kriittisimmät funktion olisivat FillPixelArray(), WritePixelArray(), WritePixelArrayAlpha() ja ProcessPixelArray()...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: