Kirjoittaja |
Viesti |
itix
| Sunnuntaina, 19. helmikuuta, 2006 - klo 2.08: | | Uppasin aminettiin rtgmaster-päivityksen. Kauheasti siinä ei ole uutta mutta olisi kiva tietää toimiiko tuo kunnolla Nightlongin kanssa. En oikein usko että toimii eikä sen suhteen ole kauheasti tehtävissä, mutta ehkä pieni viilaus tepsi tällä kertaa... Tuo myös toimii hitusen paremmin AB 3D 2:n rtg-patchin kanssa mutta peli kyllä kaatuu ennemmin tai myöhemmin. Mutta pystyypä pelaamaan ainakin jonkin aikaa
|
jPV
| Sunnuntaina, 19. helmikuuta, 2006 - klo 12.05: | | Mulla ei liiku hiiren osoitin reaaliajassa Nightlongissa tuolla versiolla. Periaatteessa hiiren paikka liikkuu, mutta osoitin päivittyy vasta kun klikkaa nappia, joten vähän arpomiseksi menee missä se hiiri on... tai pitää näpsyttää vasenta nappia jatkuvasti Oikea nappi ei tainnu myöskään toimia, kun en päässy alkuruudun ovesta sisälle. Samoin päähahmon graffat oli vähän sekaisin, kuten kaikilla versioilla mitä olen MorphOS:llä kokeillut. Eli edelleenkin mun koneella toimivin rtgmaster.library on se alkuperäinen 68k-versio... sillä toimii hiiri NL:ssä, joten peli on pelattava pientä kosmeettista bugia lukuunottamatta. Ainoat kaksi rtgmaster-peliä, jotka oikeasti haluaisin toimimaan, eivät toimineet sen kummemmin kuin muillakaan rtgmaster-versioilla... eli Napalm ja Bubble Heroes. En sitten tiedä jumiiko noi enemmänkin äänipuoleen kuin rtgmasteriin... tosin kuulopuheiden mukaan Napalm toimisi OS4:n rtgmaster updatella. Onko kukaan suomalainen A1-käyttäjä kokeillu?
|
itix
| Sunnuntaina, 19. helmikuuta, 2006 - klo 13.58: | | Tuossa on yksi testiversio http://www.lehtoranta.net/rtgmaster.lha joka saattaa toimia Nightlongin kanssa... mutta jos tuo ei toimi niin on aika mahdoton selvittää ongelmaa ilman peliä...
|
Jon
| Sunnuntaina, 19. helmikuuta, 2006 - klo 18.15: | | jPV: no luck, kokeilin joskus puoli vuotta sitten. Tosin olen kyllä kuullut että joku (ToAks?) olisi joskus saanut sen toimimaan.
|
jPV
| Maanantaina, 20. helmikuuta, 2006 - klo 10.18: | | itix: hiiren osoitin toimii nyt! Mutta oikea nappi ei.
|
itix
| Torstaina, 23. helmikuuta, 2006 - klo 1.57: | | Hm hmm... Pistin vain IDCMP_MOUSEMOVEn päälle eli näköjään peli ei kauheemmin välitä API-documentaatiosta. Oikean napin bugitus taas on aika sumea... pitäisi kai analysoida alkuperäinen rtgmaster...
|
|