Virtual Grand Prix 2

Saku-foorumi » Uusi sukupolvi: MorphOS » Pelit » Viestit 2006 » Virtual Grand Prix 2 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jupp3
Maanantaina, 31. lokakuuta, 2005 - klo 20.48:   
Peli on saatavilla ilmaiseksi osoitteesta:
http://www.virtualgrandprix2.com/download.html

 

Jon
Maanantaina, 31. lokakuuta, 2005 - klo 21.01:   
Looks very good!

 

hooligan/dcs
Maanantaina, 31. lokakuuta, 2005 - klo 21.42:   
800x600 puolilla karkeilla on pelattavin moodi. Sääli.. isolla resoluutiolla ja kaikilla karkeilla pelihän näyttää jopa hyvältä :-/

Ajettavuus autolla on mielestäni ihan ok, ei mikään Gran Turismo muttei mikään Spy Hunterkaan.
Kokeilin tosin vain näppiksellä, eli varmaan ratin/padin kanssa saa parempaa ajettavuutta.

Ihan hyvä peli.. kuuden euron peliksi :)

 

JPQ
Tiistaina, 1. marraskuuta, 2005 - klo 0.38:   
Vauuts.

 

JPQ
Tiistaina, 1. marraskuuta, 2005 - klo 0.45:   
Kuvien pohjalta siis tuo komentti myöhemmin lisää.

 

itix
Tiistaina, 1. marraskuuta, 2005 - klo 11.08:   
Eikö tuo käytä 3D-kiihdytystä?

 

JPQ
Tiistaina, 1. marraskuuta, 2005 - klo 11.59:   
itix: tuntuis että käyttää. Miten niin eikö käytä ?

 

hooligan/dcs
Tiistaina, 1. marraskuuta, 2005 - klo 16.55:   
Korjausta edelliseen, peilausten pois otto auttoi paljon, nyt 1024 x 768 on suht smoothi.. pientä nykimistä silti havaittavissa.

 

sloxa
Tiistaina, 1. marraskuuta, 2005 - klo 20.58:   
hieno juttu että tulee Formula pelejäkin.. niitähän on odotettu!! :)

mutta miksi niin hidas?
millä koneella tuo sitten pitäisi pyöriä täysillä asetuksilla?

pelin graffat ei gp3 graffoja hakkaa ja gp3 pyörii 300 celeronilla+voodoo3 tosi hyvin!

vaik jäikö multa jotain huomaamatta!? (SDL) vai?

 

Jon
Tiistaina, 1. marraskuuta, 2005 - klo 21.56:   
Itseä ei formulat "urheilumuotona" voisi vähempää kiinnostaa, mutta täytyy tuo wintoosa-demo testata kuitenkin :) Onhan kunnon autopelit melko harvinaisia Amiga-landiassa.

 

Joanna
Tiistaina, 1. marraskuuta, 2005 - klo 21.58:   
sloxa: Sen vähän mitä olen seurannut niin muistelisin että MOS:illa 3D on vielä hitaampaa kuin mitä samantehoisella PC:llä samalla kortilla. (olikohan quakke-testejä joita näin jossain).

En ole varma mistä se tulee, vaikkakin pidän sdl:n käyttöä lisäkuormana, plus ainakin muistaakseni tuo julkinen versio Mos-3d ajureista ei vielä osaa käyttää kaikkia graffakortin ominaisuuksia.

Siitä oli joku ketju ann.lu:ssa tuon 1.4.5 päivityksen julkaisun jälkeen, muistelisin että silloin ainakin sisäpiirillä oli selvästi paremmat framemäärät?

 

JPQ
Keskiviikkona, 2. marraskuuta, 2005 - klo 1.25:   
Missäs nuo peilaus yms asetukset on?

 

itix
Keskiviikkona, 2. marraskuuta, 2005 - klo 12.22:   
MorphOS:n 3D-ajurit eivät hyödynnä kaikki 3D-korttien ominaisuuksia. Ja kyllä, 1.5-devaajilla on käytössä paremmat kiihdytykset.

 

Joanna
Torstaina, 3. marraskuuta, 2005 - klo 17.17:   
Hieman vanha tieto aiheesta (syyskuulta).. Mutta lienee kohtuulisen luotettava ..

bigfoot, kirjoittaa:
"Just did a quick test to see how much of a speed up can be expected. In 1024x768x32 I get a 89% speedup in timedemo in Q3. This is probably an extreme case, but a very good speed up can be expected."

Eli .. Tietenkään QuakeIII timedemoa ei voi suoraan verrata virtualGP:seen, mutta kyllä tuon tasoisen parannuksen pitäisi aikanaan näkyä muissakin ohjelmissa. Ja toisekseen, voi hyvinkin olla että ajurit ovat kehittyneet tuon jälkeenkin.

 

sloxa
Torstaina, 3. marraskuuta, 2005 - klo 22.28:   
jaa.. no hyvät että kuitenkin on tehty!! :)

alkaa tuo Microprose F1gp (A500)
olla aika loppuun hakattu.. :)

 

jPV
Maanantaina, 30. tammikuuta, 2006 - klo 17.55:   
Jonkin verran on nyt tullut pelattua VGP2:ta USB-ratilla ja täytyy sanoa, että se on todellakin ainoa vaihtoehto ohjaimeksi tällaiseen peliin. Näppis on aika pelikelvoton ja hiiri turhan hutera. Simulaatiossa on myös tärkeää, että voi myös kaasuttaa/jarruttaa analogisesti eikä on/off-systeemillä...

Peg1:llä pitää tosin karsia detailit minimiin, mutta silti se näyttää parhaalta autopeliltä mitä Amigalle/Pegasokselle on saatavilla.

Vaikeustasokin on aika kohdallaan. Arcade-moodissa päihittää hyvin onnistuneella suorituksella ässätason tietokonevastustajat, mutta simulaatiossa saa todellakin treenata suoritustaan :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: