Kirjoittaja |
Viesti |
   
itix
| Perjantaina, 19. marraskuuta, 2004 - klo 22.50: | | Noh, kaikesta myllerryksestä huolimatta koodasin valmiiksi ahxplay.libraryn MorphOS:lle. http://www.lehtoranta.net/libs/ahxplay.lha (27K) Tuosta paketista löytyy ahxplay.library MorphOS:lle ja asianmukainen päivitetty soittomoduuli AmiNetRadioon. Ominaisuuksia: - Dekoodaa AHX-moduulit dataksi erittäin nopeasti - AHX-moduulia voi vapaasti kelata eteen- ja taaksepäin - Yhtä hyvä tai jopa parempi kuin oikea Amiga tai UADE - Osaa laskea kappaleen pituuden etukäteen http://www.lehtoranta.net/libs/ahxplaysdk.lha (82K) SDK MorphOS:lle (VBCC ja GCC protot + inlinet), autodocit ja ahxplay.libraryn lähdekoodi.
|
   
Jon
| Lauantaina, 20. marraskuuta, 2004 - klo 13.01: | | Katsoin hyvin pikaisesti koodia ja haluaisin tietää, että miten varsinainen soitto tapahtuu?
|
   
itix
| Lauantaina, 20. marraskuuta, 2004 - klo 17.11: | | Kirjasto ei varsinaisesti "soita". Se vain tuottaa 16bit sample dataa joka täytyy itse syöttää AHI:lle. Periaate on sama kuin esimerkiksi mpega.libraryssä. .
|
   
hooligan/dcs
| Sunnuntaina, 21. marraskuuta, 2004 - klo 12.43: | | Luonnonystävä kiittää.
|
   
Jon
| Sunnuntaina, 14. elokuuta, 2005 - klo 15.41: | | Tein porttauksen OS4:lle mutta haluaisin tietää, että pitäisikö soitto tosiaan mennä 1:1 UADEn kanssa? Usein tuntuu, että kappaleet alkavatkin eri kohdista ja jotkut kappaleet kuulostavat hyvinkin erilaisilta, esim. arpeggiot ja rummut.
|
|